2015年11月6日 星期五

新家具

講出來都覺得好過份,屋企既大廳燈,大大話話壞左4年以上,唔好問我點解唔一早換,我都唔知點解唔一早換!???(我地之前一直只係用飯廳燈照明)

南瓜仔讀 K1 就要做功課,而做功課又係晚上,所以大廳燈就變左必須品,否則就對南瓜仔對眼有好大影響..........

9月份時,我地揀去左觀塘既「燈堂入室」買,佢地既款式都多,價錢又平(樓上舖,可能租金平!?),服務好好,買燈後既2日後送貨+裝燈添,超 GOOD!!

不過最重要係要光猛,所以揀左白色燈膽!!


↑ 裝燈前 (南瓜妹無野好玩,放個膠盒係頭上)


↑ 裝燈後 

買完燈就要買書枱,無枱同椅子又點做功課呢!??我地去左宜家買,貪佢夠平!

順便買埋個書櫃俾南瓜兄妹 ......


↑ 對相hd既書,呢度只係「冰山一角」........... ><

為左放張書枱,我地就黎左一個大變身 ......

(1) 掉左個玩具架,放書枱
(2) 原本放南瓜仔既書,就買左10多個膠盒放玩具
(3) 用了個走廊位放書櫃

不過屋企真的太多野了,樓價幾時跌呢!??

8 則留言:

  1. 前後真係好大對比,我都要裝d 光d 既燈比佢地做功課先得!

    回覆刪除
  2. 明呀!有兩個小朋友應該比一個仲要多!!

    回覆刪除
  3. 明呀!有兩個小朋友應該比一個仲要多!!

    回覆刪除
  4. 真係光左好多好多.....
    我諗之前係慣左....
    我有次又係,燒左浴室一粒燈冇換,之後慣左又唔覺好黑,換左之後先發覺原來換左係好光呢 ^^

    回覆刪除