2015年11月23日 星期一

南瓜妹@PN大作戰(2) - 救世軍慶恩幼兒園

救世軍既學校係一拎出世紙就要報,所以南瓜妹一拎出世紙後就報左名!!

南瓜妹是3月b,但排佢前面仲有超大b、1-2月b,不過比起南瓜仔係9月b,南瓜妹算係好彩,起碼有得面試先 ~~~~~

21/11/2015 (20M)

hd 要返工,咁就由我一個人去 in,去到南瓜妹已經唔肯行,唯有抱入去學校 (總好過佢狂喊 ><) ......

佢地無安排"正式"面試,只係睇住小朋友玩,老師就會同家長傾下計同睇小朋友既表現!

1) 聽講座 (講面試流程)


↑ 南瓜妹入到去唔肯坐,喊住要我抱,唯有俾餅佢食,點知佢勁貪心,要成盒餅喎 ><

2) 課室"面試"
入面有3張枱....

- 油填色,南瓜妹好快就油完(只係油左少少),之後就走去玩下一張枱..... (仲係拎住盒餅,期間我有同南瓜妹傾計)

- 手抓版,好"求其"玩左幾下,就走去玩下一張枱 (仲係拎住盒餅,期間我有同南瓜妹傾計)

- 玩 logo,玩左一陣,南瓜妹唔小心跌左成盒餅.....
老師A就走過來:「d 餅餅跌左落地下,污穢左,唔食得啦!」
南瓜妹含住d眼淚講:「知!」(咁乖!?仲停埋喊!)
老師B:「我聽到你同佢既對話,佢講野幾叻喎!」(咁都聽到!?)
我:「係呀!」
之後老師B又同我傾了幾句計,又同南瓜妹玩一陣,去左另一張枱.......

點知南瓜妹坐坐下跌左落地,又喊過,要我抱住佢 ><

見南瓜妹安靜左 (唔想再抱佢,所以俾d野做),就叫佢自己拋垃圾 (用完既紙巾),南瓜妹就自己走去拋,仲自己開埋垃圾蓋拋 ,仲俾老師見到佢做喎!

之後南瓜妹又走去油填色,但枱面無哂紙,我就同南瓜妹講:「你自己問老師拎!」
南瓜妹就走去老師度:「紙呀!」
老師B:「你要(圖畫)紙,我俾你!」
南瓜妹就跟住老師B行去拎(圖畫)紙......
當老師B俾完南瓜妹後,南瓜妹:「唔該!」
之後就走去油填色......

點知油唔夠10秒,老師就話要排隊出去大堂玩,南瓜妹就死都唔肯走 ......

咁有半迫叫南瓜妹走,南瓜妹又喊過!! (唉,又喊.......)

3) 大堂玩
首先,玩滑梯,入 playmat 前要除鞋,但南瓜妹除完鞋又唔玩,咁唯有著番鞋啦,南瓜妹又要自己著喎 ......

呢個時候,老師B又來到,見到南瓜妹自己著鞋,就問:「佢自己著鞋啦!?」
我:「係呀,佢既自理能力好好,好多野都要自己做!」(當然我又讚美一下南瓜妹啦!)
南瓜妹要協助先可以著到鞋,老師就幫左佢少少,著完之後,我發現南瓜妹對鞋左右調轉左 ........
我:「妹妹,你調轉左黎著喎!」
老師拋:「 唔緊張,我地要俾小朋友多 d 做!」

之後南瓜妹又轉左去玩廚房 ......
南瓜妹玩玩下, 老師B又走黎同佢玩,老師:「我想要杯水!」
南瓜妹就走了拎杯,仲拎埋水煲,仲做埋水煲倒水落杯既動作 (叻女!)
老師又陪南瓜妹玩左一陣,就走左!

4) 送禮物
老師B事前已經講,要講「多謝」,所以當老師送完禮物後,南瓜妹:「多謝!」

咁就完哂啦!!

南瓜妹有喊 、有扭抱、有唔合作 (點解成日都係咁!?) ,但可以做到一些小朋友未必做到既野 (自己著鞋、主動問老師拎野),唔知呢度會唔會拎到分呢!?

9 則留言:

  1. 我諗老師對南瓜妹嘅印象一定好深刻,佢嘅能力完全唔似一個未足兩歲嘅小朋友

    回覆刪除
  2. 我都仲未收到救世軍嘅信添啵, 好驚妹妹入唔番N1呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我報左2間,第二間話出年四月先面試。

      刪除
  3. 咁細個就要面試,南瓜妹都算叻叻!加油 ~

    回覆刪除