2015年11月18日 星期三

親子好去處@調景嶺圖書館+調景嶺/寶康公園

15/11/2015 (37M27D) + (19M25D)

目的地:調景嶺公共圖書館

自從南瓜兄妹返學後,就少帶佢地去圖書館 (時間上配合唔到,不過 hd 就定時去借書睇),所以今日就帶佢兩個一齊去 ......

南瓜仔愛睇書,所以去到圖書館會主動叫我地一齊睇圖書!

 
↑ 而南瓜妹對睇書無乜興趣,聽唔夠2頁就走人 ><

調景嶺圖書館既圖書好新淨,不過啱南瓜兄妹睇既書就不多 (長期俾人借哂),所以一有啱既書就要馬上借,否則唔知幾時有機會再借!

去完圖書館就去公園玩.........


目的地:調景公園  + 寶康公園


調景嶺公園超多人,而且不太啱南瓜兄妹年紀玩,所以都係玩左一陣,就轉去寶康公園,寶康公園勝左夠大,所以人流都分開哂!

南瓜仔有時幾「攪笑」,同南瓜妹玩滑梯,一定要等埋南瓜妹,不過南瓜妹行得慢,南瓜仔就唔俾其他小朋友滑(有2個位既滑梯),當然我地有教南瓜仔要俾人玩先啦!!

玩完一輪就去食晚飯!!

我就問:「南瓜仔,你想食乜!?」
南瓜仔:「壽司!」
我:「不如去大家樂!」 (我想打邊爐)
南瓜仔:「 食壽司!」
我:「好啦,食壽司.......」

若將來南瓜仔同南瓜妹意見不一,咁點算呢!?hd 話輪住話事.......但佢地肯嗎!?或是唔再問佢地意見!?

沒有留言:

張貼留言