2015年11月20日 星期五

南瓜仔@38個月

19/11/2015 (38M)


都係唔飲湯、唔食菜 .......

不過有時會唔駛「三吹四請」就自己食哂飯,所以好睇佢心情!

水果都係佢大愛既食物 (唔計零食)!


晚上,15分鐘內就會瞓著。

發展方面
可愛既對話 ......
南瓜仔:「媽咪同我沖涼!」
我:「點解要同你沖呀!?」
南瓜仔:「因為媽咪鐘意我囉!」

晚上瞓覺,南瓜仔:「媽咪,可唔可以拖住我手瞓呀!?」
我:「可以呀!」
之後我就拖住佢手仔啦!

晚上瞓覺,我:「我可唔可以拖住你瞓呀!?」
南瓜仔:「好啦,拖一陣咋!」
我 ..........

我叫南瓜妹學哥哥坐係度屙poo poo,我:「哥哥都係自己屙poo poo,唔駛驚!」
南瓜仔:「妹妹pat pat 細個嘛,我大個嘛,佢驚跌,等佢大個先啦!」

南瓜妹同南妹仔搶玩具,之後我同南瓜仔沖澡時,我:「你要好好愛錫妹妹,你得一個妹妹咋,媽咪唔會再生細佬或者妹妹架!」
南瓜仔:「媽咪,我想要細佬喎!」
我:「吓!唔會啦,媽咪唔再生bb架!」(我無諗過南瓜仔會咁回答)
南瓜仔:「但係我真係想要做細佬!」
到了第二日,南瓜仔:「媽咪,我想要細佬呀!」
又提!?我係唔會理南瓜仔!

我銀包無哂錢,我:「媽咪無哂錢!」
南瓜仔 (不知所措既樣):「咁點呀!?」
我:「唔知!」
南瓜仔:「你問爸爸,爸爸好多錢!」
hd:「爸爸都無錢喎!」
南瓜仔:「唔緊要,媽咪你聽日返工就有錢!」

有天早上,我送南瓜仔返學:「我放工後帶你去會所玩!」
南瓜仔:「好呀!」
結果,因南瓜妹有微燒,所以我放工後就帶南瓜妹去睇醫生,返到屋企已六點多 ......
南瓜仔:「媽咪,你話帶我去會所!」
我:「今日妹妹病,媽咪帶妹妹去睇醫生,現在已好夜,明天先帶你去!」
南瓜仔喊住講:「 媽咪,你應承左我,你呃我 .......我宜家要去呀!」
之後就繼續喊,最後俾左 toy story 佢睇!
第二日,我:「媽咪今日帶你會所玩!」
南瓜仔:「媽咪,你尋日呃我,你今日唔好呃我啦!」(仲記住我呃佢 ><)
我:「放心啦!媽咪今日一定帶你去!」
當然,這天有帶佢去會所玩啦 ~~~~

活動能力:
- 可以快速玩單車同滑板車
- 單腳企
- 單腳跳 (一下咁多!)

自理能力:
-  自己去vee vee
- 著同除短袖衫+褲、拉鏈或扣鈕外套都已經自己做到!
- 自從上個月病左後,現在唔多肯行路返學,又要我抱!

返學
南瓜仔轉左新班主任(之前放緊產假),新班主任無打過電話俾我,所以我都唔知南瓜仔學校情況係點!??咁啱學校攪左個嘉年華,所以有機會問下老師 ......

- 自理能力好,能自己完成功課。
- 不愛說話,當表達需要時就無問題(肯主動講),亦會說英文(老師是NET)。
- 上堂專心,能完全明白指示完成課堂要求。
- 評估表現十分好,很多英文單詞都懂。(即係南瓜仔做評估時有出聲!??要家長日再問清楚)

期待家長日 .......

情感方面
南瓜仔好少事就會喊,咩到喊一餐,不過正常情況下都係喊1-2分鐘.....
- 妹妹拎左佢d餅食,喊!
- 要既野,唔俾佢,又喊!

沒有留言:

張貼留言