2016年3月4日 星期五

南瓜仔@如何處理!?

26/02/2016 (41M7D)

事源,我約了朋友食晚飯,上次帶了南瓜仔,今次就帶南瓜妹!(事前已經同左南瓜仔講,只帶妹妹!)

所以接完南瓜妹放學後,就同佢沖涼,換衫出街!(hd 仲未放工回家!)

係呢段期間,南瓜仔:「媽咪,你做乜未同我沖涼!?」

南瓜仔:「媽咪,你帶埋我同妹妹去啦!」

南瓜仔:「媽咪,我會乖!」


正當出門時,南瓜仔就捉住我(捉得我好實),唔俾我走,更喊唔停 ....... (記憶之中,南瓜仔未試過咁喊法,我無諗過南瓜仔反應咁大)

南瓜仔:「媽咪,你唔可以唔要我!」

南瓜仔:「我唔俾你走!」


好不容易先出到街,但落到街下收到屋企打來既電話 ......

電話傳來南瓜仔既喊聲:「媽咪,你即刻返黎!」(南瓜仔未諗住咁!)

南瓜仔:「你唔可以唔要我!」

南瓜仔:「點解你唔要我!?」

南瓜仔:「我要你返黎!」

無論我用咩說話,南瓜仔都無聽入耳,不斷咁重覆上面既對話 ........

這一刻,我都無哂辦法,唯有"收線',因為再講落去,都係一樣!

就拎住心機睇 CAM,見到南瓜仔都係狂喊 ><

再隔了一會再睇,南瓜仔都係狂喊 >< >< >< ><

我可以做既野,就係 whatsapp 俾 hd,叫佢早點回家!!


食完呢餐飯後,我就立刻飛的回家,好似對唔住南瓜仔咁!

啱啱到屋企樓下,hd 就打俾我:「南瓜仔問你,駛唔駛黎接你!?」

我:「我已經到樓下!」

咁就收線 .......

正當我入屋企大堂既升降機時,一開升降機門,就見到南瓜仔!!

我:「仲乜你地會黎接我!?」(我明明已講左係屋企樓下!?)

hd:「南瓜仔一聽到你係樓下,就話要黎接你!」

呢個仔呢 ..........

臨瞓前,我問南瓜仔:「你仲乜今日喊呀!?」

南瓜仔:「我驚媽咪唔要我!」

我:「媽咪同你講左出街食一陣飯,點會唔要你!?」

南瓜仔:「媽咪,你下次帶埋我同妹妹出街,好唔好!?」

我:「好啦!下次一定帶埋你!」


事後

hd:「我做哂野就打電話返屋企,南瓜仔仲喊埋,最後話送 woody (原本係諗住南瓜妹生日送俾佢,)俾佢,佢先停!」

由我出門口,到hd 打電話返屋企,南瓜仔最少喊左20分鐘!


下次,我應該如何處理!?

13 則留言:

  1. 下次帶哂兩個啦!好可憐呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我怕一個帶唔到2個有危險,因為唔係落樓下……

      若南瓜仔突然要去洗手間,又要睇住南瓜妹,真係好麻煩。

      刪除
  2. 下次帶哂兩個啦!好可憐呀!

    回覆刪除
  3. 我成日都有呢個問題....-.-"
    因為除非去樓下,如果要搭車,暫時真係好難我同我老公二拖三...通常我地去要搭車的地方都只會二拖二....
    我通常會同留在家果位小朋友講,因為我地每人有唔同任務,今次由你幫手留在家做「當家」,你記住定時定侯同我巡下屋企D玩具擺得好唔好、有冇亂左,我地會買手信返來架....
    留在家果位會以為自己有得做「當家」好勁,當我們回來時會向我地匯報D玩具情況....XDDD
    而通常所謂的手信,有時係食物,有時係信箱的傳單,總之手到拿來的,未必一定要買,不過回來時就讚下「當家」好叻,好勁,我成日講一句「好在有你幫手喳」,位「當家」會好開心的,哈哈....XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜仔係前幾個月都可以用呢d方法,現在不行了。

      刪除
  4. 下次試吓早幾日就開始每日提佢一次過2日要去食飯, 比定心理準備佢,同埋應成佢會買甜品返來比佢食, 睇吓得唔得~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已俾定心理準備佢,又講買玩具俾佢,但唔work

      刪除
  5. 我覺得小朋友咁嘅反應真係好正常,妹妹有得去街而自己要留喺屋企,又真係好慘。可以試下爸爸帶佢去玩,你就同妹妹去街。或者二對二成家一齊去 XD

    回覆刪除
  6. 大個仔了, 得把口氹佢可能真係唔WORK... 下次真係要安排好D, 等爸爸唔駛OT時先約出去食飯, 如果我係你, 聽到個仔咁喊法一定心軟帶埋佢去, 帶晒出黎後就一定後悔, HAHA

    回覆刪除
  7. 通常我自己出街,我會事前講定燒腩仔知,話佢知去邊約咗邊個,邊個會喺屋企陪佢,可能未有妹妹出現,佢暫時都OK,試過有次佢好細時真係出門口佢喊,我就慢慢解釋到佢明收聲先走,我覺得唔好畀小朋友喊住睇自己出門口,只會令大家都唔開心,其實佢哋講多幾次就明,而且南瓜仔都大個,下次不妨帶埋佢去啦

    回覆刪除