2016年1月28日 星期四

寒冷日

24/01/2015 (40M5D) + (22M3D)

天寒地凍 (59年來最凍,3.3度),我就揀左留係屋企,我唔會咁傻帶小朋友上山睇「雪」!

咁凍,當然最好就好瞓覺啦,不過南瓜妹就唔係咁諗,晨咁早(七點未到)就起身,之前都會陪佢玩,是日當然"迫"佢再瞓啦 ~~~~

最後大家一齊瞓到九點,太好啦!!

上網 check 天氣,嘩!2.7度 ..........

有乜防寒方法:

1) 著到"粽" (防禦衫/褲、彷羊毛衫/褲、厚衫/褲、背心外套、襪、冷帽)
2) 開暖風機 (除左同佢地沖涼 + NB 時係房轉衫 or 片外,我都未試過係廳開過!!)
3) 飲暖水
4) 打邊爐 (hd 話買肥牛、菜都勁多人)

全日係屋企有乜做!?

- 睇 toy story 2
- 午餐
- 一家四口一齊午瞓 (太正啦!)
- 晚餐 (打邊爐)
- 沖涼
- 瞓覺


- 仲有,自得其樂 ......

1) 南瓜妹連被都玩一大輪!
2) 南瓜妹帶完帽後,就講:「媽咪,影相!」
3) 南瓜仔無野好玩,將著緊既襪帶係手上 ><,又將頂帽遮住果頭,仲問:「媽媽,你見唔見到我!」

原本我仲計劃定第二日著乜返學,點知教育局宣佈停課!!

hd 就十分同意教育局做法,而我呢!?我就中立,返唔返都得。

由於南瓜兄妹 + 表妹(姐)都停課,所以公公就去左表妹(姐)家,婆婆就黎我屋企,好彩係我有 backup 咋,否則我就要請假陪佢地!!

4 則留言:

  1. 嘩,果日真係超涷....@@""""""
    太涷又係好辛苦,唉...

    回覆刪除
  2. 我都開左暖爐,真係超級凍!仲帶細路上山d 人好瘋癲!我果日已經同有返學嘅媽媽朋友講咁凍唔好返學!我覺得幼稚園唔返都ok! 太凍了!

    回覆刪除
  3. 我都開左暖爐,真係超級凍!仲帶細路上山d 人好瘋癲!我果日已經同有返學嘅媽媽朋友講咁凍唔好返學!我覺得幼稚園唔返都ok! 太凍了!

    回覆刪除
  4. 其實都係停課一日啫, 無咩大問題, 係有D家長反應太大

    回覆刪除