2016年3月23日 星期三

親子好去處@香港花卉展2016 (維園)

20/03/2016 (42M1D) + (23M28D)

目的地:維多利亞公園 (香港花卉展)

我見天氣不太好,已經話唔好去花展,但 hd 話只係有少少霧,就按原本計劃去花展 ......

點知出到門口已見有毛毛雨 (明明 hd 話係霧喎 ><),唉,唯有希望去到會停雨!

當然,去到時無停過雨啦!!

我又無帶南瓜兄妹既雨褸,而南瓜仔更無著有帽既外套,所以全程都要抱住佢2個 (好彩有帶2把遮).......

最煩係 hd 要同佢地影相,我真係 ()&*$%^*!&^&(^,我一隻手抱住南瓜妹 (南瓜妹外套有帽),另一隻手就拎住把遮,遮住南瓜仔 (南瓜仔影相中)......

呢個動作做了好幾次,我真係頂唔順 (無哂力),我就叫 hd:「你要影相都得,總之你要遮住南瓜仔,佢病左我就入你數!」

↑ 雨就越落越大,唯有去 d 有蓋地方休息一下 (重申,我真係無哂力),可能 hd 感受到我既 "氣",所以就快快走人!!

之後就出發去 mega box 睇「迪士尼復活蛋」(有 toy story) ......

我地就食飯先,點知食完飯想去影相時,商場已封左「復活蛋」,話有商場活動攪,結果無得行埋去影相 ><

今日真係唔多順利!!

2 則留言: