2016年3月24日 星期四

南瓜妹@24個月

21/03/2016 (24M)

時間過得好快,妳已經2歲了!


媽咪好鐘意每天接你放學,妳總會笑住望住我,之後拖住妳的小手仔一齊回家。

每當見到同哥哥一起玩,聽到你們的笑聲,我就好滿足!!

每次妳講「鐘意媽咪」,其實媽咪更鐘意妳!!

雖然妳是個平庸小朋友,既不聰明,亦不蠢頓,但慶幸妳是個聽話既小朋友,雖然偶然也會扭計,但尚可接受!

早前,妳面試強差人意,而令到我有唔開心,但回心一想,妳只是一個未足2歲的小朋友 .......或者妳心中已有鐘意的學校。

只要妳健健康康、快快樂樂,這才是我最想的,我深信讀書不是「羸在起跑線」,對嗎!?

媽咪祝妳:「身體健康!」、「快高長大!」


湯、包都係大愛。

食飯時好、時差,有時仲用手食飯 >< 

如廁
又開始帶南瓜妹去廁所 vee vee。

但不知為何每次南瓜仔 poo poo時,南瓜妹就一定話要去 poo poo 或 vee vee (但又係真係 poo poo 喎),暫時未諗到解決方法,因為我一教就用大人廁所,而屋企只得一個廁所,都唔知可以點!??


晚上放落床無耐就會瞓著!

發展 
1) 語言能力:

妹妹指住朱古力蛋糕要食,我:「你病,唔食得!」
南瓜妹:「我都無病!」(><)

餵南瓜妹食藥,南瓜妹:「我好番哂,唔駛食藥!」

同哥哥爭玩具:「呢個係我架,唔係你架!」

仲識唱全首生日歌,「happy birthday to XX (you),happy birthday to XX(you),happy birthday to XX(you),happy birthday to XX(you)!」(南瓜妹一係全首唱 you 或者全首 xx (自己名),唔識第三段改自己名!)

南瓜仔放(復活節)假,南瓜妹要返學,南瓜妹臨出門口:「媽咪,你留係屋企陪哥哥!」,之後同我講完 bye bye 就同公公落樓返學。(竟然沒有扭計要我送佢返學喎!??)

返學
都係成日提同學名,每次問佢邊個無返學,南瓜妹都講到!(因為whatsapp group 家長有講,所以知!)

又同我講譚XX (南瓜妹真係好鐘意譚XX,成日同我講:「鐘意譚XX!」,又會講譚同學著 mickey 衫(便服日)。

回家唔肯放書包,所以打俾班主任了解,但班主任話佢係學校好正常,沒有抱住書包唔肯放,都點解屋企唔肯放呢!??煩!

順便問下南瓜妹既情況,班主任話南瓜妹多左野講,仲會講完整句子,但有時瞓醒後,就會講野,嘈住其他小朋友午睡 ><

其他
-  16隻牙
-  21.6磅(9.8kg) 

 
 ↑ 24個月!!

生日正日無特別慶祝,只係買左個蛋糕同埋買左 hello kitty 髮夾俾佢 (南瓜仔送俾妹妹生日禮物) .......

原本諗住買 hello kitty蛋糕,但停售左,唯有轉買 melody 蛋糕!!

南瓜妹自己唱生日歌,唱完仲自己吹爉燭 (事前已經同南瓜仔講係妹妹吹),吹完之後,南瓜仔就話要自己切蛋糕,俾佢切完後,南瓜妹又話要切 ........

我:「妹妹,請媽咪食一啖蛋糕!」
妹妹:「唔得!」
我:「點解唔請媽咪食!?」
妹妹:「因為媽咪咳咳,唔食得,好番先食得!」(學足大人講野,但事實係妹妹獨食 ><)

我估唔到南瓜妹會咁答我!!><

最攪笑係南瓜仔問我:「點解妹妹有3次生日!?」

估唔到南瓜仔心水咁清 ......... 

南瓜仔仲講定請乜朋友仔慶祝佢生日,仲諗埋要咩生日禮物,唔.......媽咪無諗過攪大型生日會喎!!


**為保障南瓜妹既私穩,所以不會 post 佢既相,不過會繼續寫成長日誌至3.5歲!!

5 則留言:

  1. 真係話咁快就兩歲,時間真係好快好快好快......
    南瓜妹,生日快樂,身體健康,繼續快樂成長 ^^

    回覆刪除
  2. Happy belated birthday to南瓜妹!
    關於私隱問題,就算我set左啲相唔會響google image搵到,我都少左出相同學你少啲正面相啦

    回覆刪除
  3. 妹妹生日快樂~~>3<
    身體健康~~ 繼續做隻叻叻豬^^

    回覆刪除