2016年3月30日 星期三

親子好去處@太古坊/時代廣場/希慎/皇室堡

29/03/2016 (42M9D)

我同南瓜妹既假期結束!!

hd 同南瓜仔既假期仲未完結,下午就黎搵我食 lunch,之後就係我平時好少帶南瓜兄妹去既地方,應該話係唔會帶佢去既地方 .......


目的地:太古坊《M+希克藏品:中國當代藝術四十年》

唔好問我係乜,因為我都唔知,我亦相信南瓜仔唔知係乜 ......


↑ 去既原因!?陪佢爸爸囉!!

再搭"叮叮"去銅鑼灣,不過南瓜仔搭左1個站就瞓左 ......

(事後:南瓜仔:「我搭左一陣就好快落車!」
hd:「係佢瞓左,所以咪以為好快落車囉!」 )


目的地:時代廣場 (Michael Lau Exhibition V : what ? we want ! )

都唔好問我咩黎 .......><


↑ 去既原因!?陪佢爸爸囉!!x2


目的地:希慎 (The Miffiy House)

 終於有啱南瓜仔玩既野啦!!


↑ 可以油顏色,然後有個投影幕,show 番個 miffiy 出黎!!


目的地:皇室堡 (Bob the Builder 建築樂園)


↑ bob the builder 又可以玩!!


最後就係重要任務,就係接南瓜妹放學 ~~~~~ 

4 則留言:

  1. 爸爸都好fair呀,安排兩個啱自己嘅,都安排返兩個啱南瓜仔嘅節目

    回覆刪除
  2. 個bob the builder好似幾好玩喎!洗唔洗排好耐架?

    回覆刪除