2016年3月21日 星期一

南瓜仔@42個月

19/03/2016 (42M)

3歲半啦 ~~~~~


終於肯飲湯,但又要氹、最初要餵佢(因為係半迫佢飲湯),現在都肯自己飲 (茄蕃湯 only),都算叫有進步!

食飯就自己食,不過就要"提"住佢「食飯」。


早上,從不會扭計唔起身,只係唔會自己換校服 (未瞓醒mode)。有次同校巴ee傾開計,佢話南瓜仔好多時都會瞓左 (原來南瓜仔仲係好累)。

仲有午睡。

晚上,15分鐘內就會瞓著。

發展方面

打電話:
有次妹妹早上唔肯換校服(死都話要將校服放係書包 ><),南瓜仔就打電話俾hd:「爸爸,妹妹唔肯換校服呀!」

對話:
我:「若媽媽無錢俾的士錢,司機叔叔搵警察,你會點做!?」
南瓜仔:「喊!」
我:「喊係解決唔到問題!」
南瓜仔:「我會"boom"佢,"boom"死佢囉!」(都唔知邊度學??)
我:「我地唔用可以用暴力,而且係媽咪唔啱,無錢俾,你再諗下點做!」
南瓜仔:「我搵巴斯光年 "boom"佢」
(都係用暴力....><)
我:「咁媽咪無錢,你可以搵邊個!?」
南瓜仔:「爸爸!」
我:「咁你點搵爸爸!?」
南瓜仔:「打電話俾爸爸!」
我:「無錯,喊同用暴力都解決唔到問題架!」
(睇黎真係要多教育下南瓜仔 ......)

我:「如果媽咪接唔到你放學咁點!?」
南瓜仔:「搵爸爸!」
我:「咁爸爸唔得閒呢!?」
南瓜仔:「咁公公!」
我:「公公都唔得呢!?」
南瓜仔:「搵(工人)姐姐!」
我:「咁(工人)姐姐都唔得呢!?」
南瓜仔(開始無奈):「咁姨媽!」
我:「 姨媽都唔呢!?」
南瓜仔:「咁 xx (表哥)!」
我:「 xx 都唔得喎!」
南瓜仔:「咁我自己返屋企!」(聽完,我笑左出黎)
我:「咁你識唔識返屋企!」
南瓜仔:「都識既......」
(其實係我太無聊,問d咁無聊問題!哈!哈!)

因為我既抵抗力低,生了唇瘡,個咀就損左......好醜樣 ><
我:「媽咪係唔係好醜樣!?」
南瓜仔:「唔係呀!媽咪好靚!」
我:「媽咪唔開心,個咀損左......」
南瓜仔:「唔好唔開心啦!」
我:「咁你可唔可以錫媽咪!?」
南瓜仔:「可以!」
我:「但會傳染俾你喎!?」
南瓜仔:「遠d錫咪得(離開左2呎,錫左我一啖)!」

畫畫:
南瓜仔之前係跟住 hd 畫畫 (即係 copy cat),而 hd 隔離指導佢 .....
有天,我好無聊同南瓜仔講:「你可唔可以畫爸爸!?」
南瓜仔二話不說就畫出來,有頭、有眼、有身、有手仲有腳添!!(雖然唔靚,但係我心目中南瓜仔己做得好好!)
之後我又同南瓜仔講:「咁媽媽呢!?」
南瓜仔:「哦,咁媽媽要細d,媽媽矮過爸爸!」
南瓜仔就畫左我.....
我:「咁你同妹妹呢!?」
南瓜仔又畫埋,仲講:「妹妹最矮!」

其他:
 今個月,最明顯係多左「幻想」......

- 話枱底係佢屋企,之後用張椅當門,仲叫妺妹一齊入佢屋企。
- 被當梳化,面向住牆,話塊牆係電視,仲同妹妹一齊睇 frozen。
- 拎住"空氣"俾我,話係蘋果,仲問我想食乜!?我話香蕉,之後行左一個圈,又拎"空氣"俾我,話係香蕉。
- elmo 被佢拋左落地,我問:「elmo 有無受傷!?」
南瓜仔:「有,佢流血!」
我:「咁點算呀!?」
南瓜仔就拎左張紙巾,同elmo "止血",再幫elmo 打針:「媽媽,elmo無事啦!」

返學
呢個月學校有評核,hd 都有同南瓜仔溫習!(我既要求同hd不一,所以都係由 hd 跟)
- 寫字進步(起碼有力寫),但仲有好大既進步空間。

南瓜妹面試日,見到班主任,都傾了幾句,班主任話南瓜仔多左講野,唔知好事定壞事呢!?(詳情都係留係下次家長日傾吧!)


** 呢篇係南瓜仔最後一篇成長日誌,原本我無諗過停,不過最近睇左報章,講要保障小朋友既私穩(寫blog係公開),將來可能影響佢地(可能南瓜仔將來做特首!??俾人知道佢唔食野!哈!哈!)

5 則留言:

  1. 其實我最近都有諗過停唔停BLOG,定係只分享一D好簡單的事.....又還是連相都唔出,只寫字.....不過都未決定呢.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 再諗諗,因為呢個網絡世界有好有唔好!

      刪除
  2. 「我搵巴斯光年 "boom"佢」笑左, 童言無忌~~ HAHA!

    回覆刪除