2016年3月14日 星期一

南瓜妹@PN大作戰(8) - 學之園幼稚園暨雙語幼兒園

前一天,hd 叫同南瓜妹「練習」(所謂既練習都係問佢顏色)

我:「我放棄,練習都無用,南瓜妹唔係唔識,係唔肯答 .......」

hd (認真 mode):「你唔可以放棄,知唔知!?」


11/03/2016 (23M19D)

我請左全日假陪佢,我太少時間俾南瓜妹 ........

早上,同南瓜妹「練習」(都係問下佢顏色!哈!),之後就去食早餐,就出發去學校啦!!


↑ 我地早到左半小時,唯有係學校外面等,好彩南瓜妹書包仔有幾本書,可以"頂"住下!!

登記完就入校舍玩車 (其實我係擔心南瓜妹玩都唔捨得走,但唔俾佢玩,可能都係喊)......

終於等到叫南瓜妹名,好彩南瓜妹無扭計玩 (換左南瓜仔就一定喊爆)


PART 1 (英文)

4個小朋友入去,3個扭計 (一個狂喊、一個趴地、一個攪面試道具),南瓜妹竟然乖乖坐,我就坐南瓜妹後面 (完全明白這3個家長既無奈).......

首先老師同小朋友 hi five ,南瓜妹有做!

之後老師就叫小朋友將指定水果放入指定公仔(一男一女)餵水果.....

老師拎左橙、蘋果俾南瓜妹,叫南瓜妹拎橙餵俾男仔食,南瓜妹好慢動作,但都揀左橙 (bingo),餵男仔 (可惜南瓜妹唔肯自己行走去,要我陪)......

最後就係唱遊,南瓜妹呆企 (無喊,算係咁 ><)


PART 2 (中文)

南瓜妹好乖地自己坐椅子,老師:「你好叻喎,自己坐!」

老師指住南瓜妹張相:「呢個係唔係你黎!?」

南瓜妹:「係!」

老師:「咁你叫咩名!?」

南瓜妹呆左 ......

我:「你係唔係叫巴斯 xx 呀!?」(成日屋企同佢咁玩!)

南瓜妹:「唔係,我叫 xxx 」(都叫有答老師!)

老師:「哦,鐘意巴斯光年!」

我:「唔係!係哥哥鐘意......」

老師:「咁你鐘意咩!?」

南瓜妹:「鐘意媽咪!」(好細聲,老師望住我,示意聽唔到!)

我就講俾老師知:「佢講 『鐘意媽咪』」

老師:「嘩!媽媽真係好冧!」(老師知南瓜妹有哥哥,所以就問左南瓜仔既野,邊間讀書、有無 NET等等)

之後老師:「老師講3樣物件,你一陣拎俾我......書、杯、毛巾」(枱面上有6-7種物件)

南瓜妹好快拎左書 (bingo)

停左數秒,拎左杯 (bingo)

老師:「仲有呢!?」

再停左數秒,拎埋毛巾 (bingo)

南瓜妹真係記得老師講乜!

老師:「仲有無呀!?」南瓜妹停左幾秒,拎左個波 (滴汗中)!!

老師:「呢個咩黎!?」

南瓜妹:「波波!」

之後同老師叫南瓜妹拎顏色筆 (一盒12支),南瓜妹拎左支顏色筆!

老師:「呢支顏色筆係咩色!?」

南瓜妹:「purple,紫色!」

老師:「紫色!!好叻喎!」(bingo!!不過老師應該聽唔到南瓜妹講 purple)

(好彩南瓜妹拎中紫色,南瓜妹識紅、橙、黃、藍、綠、紫、粉紅、白、黑,若拎中啡、灰就 ......><)

老師就叫南瓜妹油顏色,呢樣難唔到南瓜妹,因為平時南瓜妹係屋企就最愛油顏色,南瓜妹仲主動自己拎唔同顏色油添!

我再同老師傾下計,不過南瓜妹開始唔耐煩,想走 .........

最後,老師:「可唔可以拎本書俾我呀!?」(點解要再拎!???)

南瓜妹都有拎本書俾老師(bingo),yeah,in完,走得!


PART 3 (普通話)

填問卷,南瓜妹自己玩......

基本上南瓜妹都自己玩玩具,點知南瓜妹俾其他小朋友搶玩具,所以就"大叫",雖然個家長叫佢小朋友唔好搶 (好彩俾老師知道係俾人搶玩具,唔好佢搶人玩具,但大叫都唔好啦) ><

之後校長入黎,問我地有無問題,我就無問題問 (我只係想快快走,因為南瓜妹開始扭計)

校長就收問卷,俾禮物 ......

南瓜妹俾完問卷後,再俾埋支筆,之後校長就送禮物 .....

校長叫南瓜妹:「雙手拎!」

南瓜妹又肯雙手拎:「唔該!」(應該講「多謝!」)

南瓜妹無望住校長講 bye bye......

校長:「下次要望住喎!」

南瓜妹返轉頭,望住校長「bye bye」 (我心裡好感動,南瓜妹肯主動回去做)

in 完就去搵 hd 食 lunch ~~~~~


今次係咁多次面試最多野考,反而係南瓜妹表現最好既一間!!

每間學校收生準則不一,做到未必收,唔做可能收 .....

期等4月既結果!


補充:

01/04/2016 (24M11D)

幸運地,南瓜妹有 2 in ......

不過呢次 2 in 係有壓力,因為今次要南瓜妹坐我隔離,真係幾難,因為南瓜妹"痴媽症"都好嚴重 ><

所以唯有之前不斷同南瓜妹要自己坐好,唔可以坐我大脾 ........

為表我地誠意,我兩公婆一齊去 (是日係平日)!!

入到等候室,我 + hd 就同南瓜妹玩桌上既玩具,期間有老師同我地傾下計,呢 part 計唔計分我就唔知。

到我地啦 .......

南瓜妹有少少不合作,想坐我大脾,但我一手就放係椅子上 ........ 好彩,佢乖乖同老師(定係校務處職員!?)玩。

校長就問了幾個問題 .......

之前已經同 hd 溝通好,我地唔好講大話、唔好吹水,校長問乜,我地就照事實講就得,所以唔駛夾口供!

我都唔太記得問乜 ......

1) 點解唔揀哥哥揀幼稚園!?
2) 會考直資/私小!?
3) 已經唔記得哂!哈!哈!

最後問我地有無問題問,我回答:無。

呢個時候南瓜妹就開始想走人 ........

校長就同佢講 bye bye,仲要係將 d 玩具放番好 (配顏色),好彩南瓜妹配啱哂!

咁就真係 bye bye 啦!!

5 則留言:

  1. 南瓜妹in得唔錯吖!! 睇吓大家有冇緣做校友先

    回覆刪除
  2. 南瓜妹表現好好喎! 兩歲小朋友識咁多野其實已經好叻了!

    回覆刪除
  3. 南瓜妹今次表現真係好好喎﹗叻叻﹗

    回覆刪除
  4. 南瓜妹表現唔錯, 一定得嘅~

    回覆刪除