2016年7月26日 星期二

親子好去處@【2016 暑假】愉景灣

23/07/2016 (46M4D)+ (28M2D)

目的地:愉景灣 (大白灣沙灘 - 「全港最長75米沙灘充氣迷宮」 )

未出發,南瓜仔就話要玩沙,仲話要帶埋沙灘用品去 .......

不過我地都估佢未必玩,所以都無帶去!!(好彩無帶咋!)

我地去左欣澳,再轉巴士入去!

去到,當然去 大白灣沙灘 - 「全港最長75米沙灘充氣迷宮」啦!

南瓜兄妹一見到沙都唔肯落地 ><

我地都無理南瓜仔點叫,只係拖住佢,佢一路行一路講:「D 沙好拮.......」X n 次!

我就抱住南瓜妹......


南瓜仔就同 hd 一pair,我就同南瓜妹一pair,入去到,南瓜兄妹玩到不知幾興奮(真係超興奮),南瓜仔完全唔記得d 沙拮到佢,我遠遠就聽到佢既既笑聲,而南瓜妹就好鐘意俾人(職員)射水,仲不停咁笑,仲要我來回幾次(俾人射水)添!

話明係迷宮,我真係迷失左路 ><

出到去時,南瓜仔已經到左終點 ......

佢地玩一次仲未夠,仲要玩多一次,咁就陪佢地玩多一次啦!!

南瓜妹真係好鐘意俾水射,明明全身濕哂都繼續係咁笑.........

我又一次迷失路,我好不容易先搵到出口,係呢個時候 ........ 南瓜好竟然用水搶射我地喎!??真係大膽!!哈哈!

玩完,就同佢地行下沙灘,當我拖住南瓜仔行時,我覺得好浪漫!哈!哈!!



之後就去清洗同換衫,跟往就去左 ZAKS 係食午餐,佢地既食物又幾好味,價錢 $3XX。

可能南瓜仔好肚餓,不如食得幾好,不過南瓜妹都係唔多食 ><

食完後,就去玩下鞦韆,再搭巴士去愉景灣(北) .......

去到啱啱係泡泡表演,而南瓜兄妹無懼太陽,係陽光下企住睇人表演 (我真熱到暈!),但我真係太熱,所以我好快帶佢地走人 .......

之後當然去影下相啦,海濱白教堂、鐘樓!!

最後,就回家啦!!

4 則留言:

  1. 原來免費架,好正!充氣迷宮要否穿襪呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用穿襪,可著鞋,亦可赤腳………不過沙灘既沙都幾熱,著鞋會好d

      刪除
  2. 好勁呀,你地仲去埋愉景北

    回覆刪除