2016年7月23日 星期六

南瓜妹@歲半班完結

22/07/2016 (28M1D)

最後一天返學啦,真係真係好唔捨得啦 ~~~~~~


歲半班 = 18 個月班,香港並不多幼兒園會開辦。

幸運地,南瓜妹就係16個月開始入讀 (只收8個小朋友)。

對於南瓜妹讀歲半班,朋友一二三、路人甲乙丙,甚至家人都有不同意見,最常聽到 ......「咁細個就返學,好慘,不過俾佢玩下」

我地係在職父母,不在家時,只能交給工人同公公 .....

雖然工人姐姐已經在我家工作一段長時間,但我從來未放心過 (工人姐姐係 OK,但我唔知點解係放心唔落),所以要公公幫手,但公公年紀不輕,我不想加重公公工作量!

南瓜兄妹返左學,我係放心好多 (我相信學校多過工人姐姐) .......

在南瓜兄妹不用返學,我地又要返工時,我係 cam 度大部份時間都係睇佢地自己同自己玩,工人去左邊!?做家務掛!?但公公話都唔知佢做乜!?日日都係左搬右搬,都唔知佢搬乜。而公公呢!?公公會坐係梳化望住。

對小朋友來說,自己同自己玩都係樂事,但若果日日都係自己同自己玩,就不是 (我自己覺得)!返學,起碼有老師、同學一齊玩 / 學習!

南瓜妹一向都係公公送佢上校巴(因我要送南瓜仔上校巴),若南瓜仔不用返學,我定必送南瓜妹上校巴,但每次我送南瓜妹,南瓜妹一定會喊住叫我唔好走 ........

但最近送南瓜妹上校巴(因南瓜仔放緊暑假),南瓜妹再沒有喊,仲同我揮手講bye bye,最攪笑係當天放學接佢時,南瓜妹:「媽媽,我今日(上校巴)無喊呀!」


自己心聲

由頭1-2星期返學有喊,到現在講俾我知學校既事,真係覺得南瓜妹成長不少!

有時見到南瓜妹識某一樣野/講,我問點解會識!?南瓜妹:「Ms Li 教!」

又成日同我講邊個病左無返學!(無返學就一定係病!哈!)


(一) 係開學頭半年,除左知南瓜妹識唱好多歌 + 自理能力不錯外,仲知道南瓜妹識認中文字 (唔......我無諗過未夠2歲就識到中文字)。

直至今年3月,南瓜妹 PN 面試,我諗住教佢顏色,我先知道南瓜妹已經識得分顏色  ><

再後期,更發現南瓜妹識得數 1-20、形狀、唱英文/中文/普通話歌、動物、物件等。(我係無教過南瓜妹。)

而令我最驚訝係南瓜妹係21個月,就識得回家分享學校事,每次南瓜妹分享時,我就覺得南瓜妹又大個左 .....

自理能力:用杯飲水 + 食飯 / 除(著)外套 + 鞋 + 襪 / 摺毛巾(入埋盒)+衫 / 自己揹書包

(二) 南瓜妹去完學校旅行(星期六)後,隔二日(星期一)既下午五時多,就收到其中一媽媽既 whatsApp 講佢女女中左手足口,當時真係晴天pig pig,因為南瓜妹旅行當天,全程都有同佢玩 ........

而當天晚上六時左右,就收到班主任打來既電話,叫我地小心留意自己小朋友。

係咁短時間就通知家長,真係值得一讚!

(三) 若有兄姐讀緊或讀過,基本上係必收。(超 like)

(四) 班主任 / ee 好有愛心 (我係問南瓜妹,南瓜妹:「好錫我架!」)

(五) 配合在職父母需要 (除左紅日 + 年初四五放假外,其餘日子都要返學),學校旅行 / 家長日都會在假日(好多幼稚園都係平日攪)

(六) 全校既職工都識得南瓜妹 (我真係覺得幼稚園d職工好勁,個個小朋友都記得叫咩名,連南瓜妹既表姐都知係邊個,勁!)


好唔捨得這間學校,當知道佢地 PN 重開全日制時,真係想過唔轉校,但無奈 hd 最後都決定轉去學術性較高既學校。


學費:$6,566 (2015/2016,全日制)
學校:比華利中英文幼稚園 

3 則留言:

  1. 南瓜妹返學真係學咗唔少嘢,希望佢來緊返PN都一樣開心啦﹗

    回覆刪除
  2. 唔洗理啲路人甲乙丙講咩,自己最清楚自己情況,我都覺得工人姐姐就算幾好,佢都只係幫你湊女唔會教女。
    南瓜妹返學冇耐已經學識咁多野,好勁呀

    回覆刪除
  3. 16個月就可以入讀真係好好,而且少假放,對在職父母來說真係好好。
    我都係,唔想加重爺爺嫲嫲工作,所以都揀返學好。而且其實細個返學都OK呀,反正在家又冇咩人同佢玩,返學又可以唱歌、跳舞,又有同學一齊,仲好 ^^

    回覆刪除