2016年7月20日 星期三

親子好去處@【2016 暑假】香港迪士尼

當大家都去過 N 次迪士尼時,南瓜兄妹先第一次去 ........

hd 一直都不贊成去,佢覺得去迪士尼唔可以好似去公園咁,要係 "奬勵" 情況下先可以去,而我一直都搵唔到藉口去.......

不過咁啱公司送左2張免費門票俾我 (指定日期),所以南瓜兄妹有先得去,唔係的話都唔知等到幾時!哈!哈!

天氣咁熱 + 星期日兼暑假+ 二拖二去迪士尼,唯有出動手推車 (對上一次用已經係1年前了!),原本我諗過帶2部,但屋企人話帶2部仲麻煩,若其中1個話要落地行, hd 一個人點推2架車呢!? ><


17/07/2016 (45M28D) + (27M26D)

目的地:香港迪士尼



10:15 到達樂園

估唔到,原來我架bb手推車可以坐2個人,勁呀!唔駛抱 ~~~~ yeah!


10:30 明日世界 - 巴斯光年星際歷險

排到唔駛排都玩得,南瓜仔不知玩得幾開心,但妹妹一上車就喊住話要走 (可能未有心理準備!?),但喊左一陣又無事喎!

之後我就去左「小熊維尼歷險之旅」拎 fast pass,11:25 - 12:25 就有得玩~~~~


11:00 幻想世界 -  小飛象旋轉世界

啱啱南瓜妹先喊完,hd 話妹妹實喊喎,所以臨上去前,我問南瓜妹玩唔玩,佢話要話,咁就俾佢玩下啦 .....

結果南瓜妹勁鐘意玩,完全無驚過!


11:20 幻想世界 -  灰姑娘旋轉木馬

南瓜妹一上馬已經話唔玩,但已經上左木馬,我就同佢講:「你放心啦,媽咪會捉住你架!」

當木馬開始轉時,南瓜妹立即停左喊,又無事喎 .......有無咁快呀!?攪笑!


11:35 幻想世界 - 小熊維尼歷險之旅

因為拎左 fast pass,唔駛點排隊.......

今次我同南瓜仔一齊坐,可能南瓜妹太掛住我,話要我陪佢 .......但當時已經上左車,無得再轉,不過南瓜妹都係喊左幾聲,又無事喎!!


11:50 幻想世界 - 皇室宴會廳 (午膳)

遇見朋友仔添!!

好彩我地早去,唔駛等位,亦不會點排隊買食物 .......


↑ 入到樂園,都知佢地食物唔會平,所以都係叫左兩個餐,咁就成為 $228 ...... 仲要唔好食!

南瓜仔都肯食,不過南瓜妹食左幾啖就話飽 ><


12:45 幻想世界 - 米奇幻想曲

見到唔駛排隊,就快快入左去睇添!

我仲擔心緊.....南瓜兄妹會帶住3D眼鏡呢!?全程無除過3D眼鏡,仲睇得好入神添!

最攪笑佢地真係諗住"捉"住 3D有野拋出來既畫面!哈!哈!


13:10 幻想世界 - 夢想花園 (影相時間)

hd 話點到要影番張相喎!我地揀左 mickey 黎影 ......

未影前,南瓜仔仲同妹妹講:「妹妹唔駛驚架!」

點知到我地時,南瓜仔唔肯單獨同 mickey 影喎,一定要 hd 陪佢,咁佢又叫妹妹唔駛驚!?

而南瓜妹真係有點怕,所以我就抱住佢影相!!


13:40 幻想世界 - 瘋帽子旋轉杯

hd 話玩,我話又玩!? hd 就問南瓜妹,南瓜妹話要玩 ......

咁唯有玩啦 ~~~~ 

hd 轉得太快,攪到我有點暈 ><

但南瓜兄妹竟然無事,仲玩到笑到出聲添!!

(可能我有點暈,所以忘了拎風扇仔 ....... 結果就唔見左啦!)


14:00 幻想世界 - 「小小世界」

南瓜仔一路睇一路指住佢識既野,而南瓜妹仲跟住d音樂唱歌添!!


14: 20 影相時間 + 食雪糕 

hd 話一定要影下城堡,  不過呢兩個小朋友都唔多合作,攪左好耐都影唔到靚相 ><

之後我見到有人食 mickey 雪條後,立刻就要買俾南瓜兄妹食,佢地當然好好鐘意啦!可惜天氣太熱了 ......支雪條溶得太快,攪到佢地成身都係雪糕 ><

好彩我一早就預備左每人2件後備衫,所以就同佢地換埋衫 .......



14:55 探險世界 - 森林河流之旅

唔知點解南瓜仔竟然知d動物係假!?仲講:「有乜好驚,全部都係假!?」,乜d動物好假咩!?我唔覺得太假喎.......

原本想去「迪士尼魔法書房」,可惜去到時已滿左,無得去睇添 ><


15:20 迪士尼巡遊

只係路過,啱啱睇到南瓜仔最愛既 toy story ~~~~


15:50 反斗奇兵大本營  - 轉轉彈弓狗

南瓜仔話要玩!?我:「吓!」,心諗南瓜妹玩唔玩到架!?

我當然又問下南瓜妹玩唔玩啦,但南瓜妹答要玩喎 ....... 係唔係真係唔驚架!?

又係諗唔到南瓜妹玩得超開心!

呢個小朋友真係幾大膽喎 ~~~~~

原本 hd 「玩具兵團跳降傘」,但呢個既離心力太強啦,我一口就拒絕左 (其實唔知南瓜兄妹鐘唔鐘意玩呢!?)


16:30 探險世界 - 「獅子王慶典」  

因為睇唔到 「迪士尼魔法書房」,所以我地提早15分鐘到,唔想再錯失無得睇!

啱啱開場,南瓜兄妹睇得好投入,仲跟住拍手 .....

但當正式開始時,南瓜妹就有睡意,我就抱住佢瞓,可能d 音樂太嘈,南瓜妹瞓得不太好,瞓下又醒下 ......

我本人就覺得麻麻,但 hd 話好好睇喎><


17:30  離開樂園 

由於妹妹第二日要返(我要返工),所以都唔好玩得太攰,唯有下次有機會先睇煙花啦!!

未出到樂園,南瓜妹就醒左!

而南瓜仔一上車唔夠3秒就瞓左 ~~~~~~


後記:

今次「旅程」好順利,排隊唔叫耐 (平均20分鐘)、又唔太曬 (大部有地方都有瓦遮頭,而且亦有地方 "嘆冷氣")、唔駛抱 (因為佢地坐哂係 bb 車),其實我覺得幾爽!哈!哈!

沒有留言:

張貼留言