2016年7月22日 星期五

南瓜妹@28個月

21/07/2016 (28M)


除左零食外,乜都唔想食, 已經唔想再講 ......

如廁
同上個月既進展差不多,都係屋企8-9成時間都係乾片!

最攪笑係佢vee vee 完要自己抺 pat pat (學校教) ....... 


都係晨早七點就起床,妹妹,你可不可以放假瞓耐少少呀!??

發展 
說話能力:
- 有時聽到南瓜妹對話,真係笑了出來 ......
我:「妹妹,我唔舒服!」
妹妹:「媽咪你唔舒服!?」
我:「係呀!」
妹妹:「咁我今日自己瞓,唔駛陪我啦!」
妹妹:「媽咪,你瞓低 (指playmat)!」
之後我就瞓係 playmat 度
妹妹:「我拿個 pillow 俾你,好唔好!?」
妹妹就拎左cushion俾我 (未分到 pillow 同 cushion)
妹妹:「你要唔要水,我拎水俾你,好唔好!?」
真係好可愛呀!!


返學
臨離校前,我主動打俾班主任,問一問南瓜妹既情況 .......

班主任都答得好正面,會教同學野 (哈!識少少就扮代表) / 分享玩具 (係屋企唔會囉 ><) / 主動學習 / 聽音樂 / 說話能力佳,不過就話南瓜妹「有性格」(硬頸),要多D指導佢,唔可以俾佢完全話哂事。


其他
-  16隻牙
-  23.1磅(10.5kg) 
-  同南瓜仔成日爭野,一爭唔到就出手(打),出手唔得就喊同大叫,教左 N 次都係咁,唯有不斷不斷咁提佢地!!

1 則留言:

  1. 七點就起床,好早啊.......
    南瓜妹好sweet呀,而且好識得關心人,乖女^^

    回覆刪除