2016年7月28日 星期四

親子好去處@【2016 暑假】黃泥涌水塘花園

25/07/2016 (46M6D)+ (28M4D)

目的地:黃泥涌水塘花園

尋日玩唔到水上單車,所以是日決定要去玩 ........

是日天氣好好,不太曬,仲有點風,都算好舒服!!

小朋友就要著上救生衣,大人就唔駛 (但 hd 話上次大人都要着喎!??)

四人水上單車:$120 (平日)

麵包:$10

hd 同我就踏去無咁曬地方俾佢地餵下魚!


 

↑ 呢兩個小朋友好鐘意餵魚,南瓜妹連抱都唔駛我抱住,自己行去水上單車前餵魚 (其實我有點怕佢會跌落水),但佢地係大大件麵包咁餵 (叫住佢地細件d),加上夏天既魚又比較多 (一放包落去,d 魚就好快食哂),所以好快就餵一包 .......

見到佢地咁鐘意餵,所以買多一包,當時我地仲係水上單車上,hd 就大叫同職員講:「要一包麵包!」

職員就將麵包拋俾我地 (咁當然我地架單車係泊近左),都幾方便喎!哈!哈!

南瓜兄妹又餵一大輪,當佢地餵完後,咁就玩完啦 ~~~~~

之後就去食午餐,而我食完午餐後就返工啦!!

最攪笑係我回家後,我扮拋麵包,南瓜兄妹扮魚跳起來食包.......哈!哈!

4 則留言: