2016年7月15日 星期五

南瓜仔@K1完結

14/07/2016 (45M25D)

話咁快,K1就完結啦,真係有點捨不得 ........

呢一年真大轉變係返全日制!

小朋友適應快,所以無難度,哈!哈! 

返了全日制 + 大了1年,當然有進步啦 ~~~

自理方面:自行食飯、自己去vee vee、著衫/換衫等

學習方面:一年三次考試 (要做卷),南瓜仔竟然考第4名,最重要係見到各方面都有進步(學術、操行),加上南瓜仔係細b,我真係無諗過呀!!

(派成績表當天,只係返半日,我同 hd 一齊接佢落校巴........南瓜仔見到我地當然好開心啦,仲立刻放低書包,係書包拎左成績表俾我 ......

呢一刻,唔通南瓜仔有獎囉!??(個心真係"離一離")

但南瓜仔拎完成績表俾我後,仲繼續摷書包,咁好明顯佢唔係想俾成績表我啦!!><

最後,南瓜仔拎左架玩具車出來,同我講:「校巴 ee 送架!」 

我覺得自己好傻,生仔唔知仔心肝咩 .......

不過竟然俾左成績表俾我,我當然會睇啦 (因為一早就知道學校頭5名係有名次........)

睇左幾秒,見唔到有名次!??心諗,都正常既,南瓜仔係細b,又係男仔,班上亦有好多小朋友叻過佢 ......... 但再細心睇睇(真係睇左3分鐘以上),e ......... 原來考第四喎!哈!哈!)

升上 K2 後,就不像 K1 咁輕鬆 (K1 好簡單),K2 課程會較深、多、教得快,所以聽d前輩家長講,真係要跟功課,唔 ....... 呢個 "任務" 就交俾 hd!哈!哈!

其他方面:多左講學校野,亦覺得南瓜仔是專心聽書既小朋友,點解咁講!?因為老師會同小朋友講要做乜,之後回家就要同家長講...... (例如:要帶圖書返學、不用帶書、不淮帶糖果 (生日會)、放假、返半日),南瓜仔都能一一講俾我知,唔駛等 whatsapp 群組 (自己班)通知我!

希望南瓜仔會升上K2後會學業會繼續進步,亦會繼續開開心心!!

1 則留言: