2016年7月13日 星期三

親子好去處@MCL (海底奇兵2)

我地屋企係基本上唔開電視,而南瓜仔間唔中都有睇卡通片,但都係15-40分鐘左右 。(即係1-2 集:peppa pig、ben and holly little kingdom)

而南瓜仔第一次全套卡通片(1.5小時)睇哂(係屋企睇)係3歲之後 ..........

現在南瓜仔都差不多4歲,可以俾佢入戲院睇戲,而第一套睇既電影係「海底奇兵2」,而呢套卡通片,我地係半年前已經話帶佢去睇!!

南瓜妹就留在屋企,待3歲左右,我地先考慮帶佢去啦!!


09/07/2016 (45M20D)

目的地:MCL (海底奇兵2)

可能早上去完玩太累,好不容易先叫到佢起床,好彩去到戲院就精神哂!!

約埋表哥、表妹一齊去睇!

而醒目既媽咪們,一早就入戲院,拎定小朋友加高墊(椅),南瓜仔太細粒,所以拎左2個墊俾佢,fit 哂! 

去戲院睇戲點少得食爆谷呢!?南瓜仔仲好開心拎住,仲話要開場先食 ........

點知,南瓜仔太投入睇戲,竟然話唔食喎!??

有些情節,南瓜仔有點怕,會用雙手遮住對眼,但係又係手指中間偷望喎!?呢d係乜心態呢!?

而表妹就一路睇一路講:「我唔想睇!」、「媽咪,我想走!」

對小朋友來說,呢套戲太多緊張位、內容不易明 (dory 有短暫失憶、回想以前片段,唔同第一集容易明白),下次再入戲院,都係揀清楚d ~~~~~

沒有留言:

張貼留言