2016年7月11日 星期一

親子好去處@烏溪沙海之心

09/07/2016 (45M20D)+(27M18D)

目的地:烏溪沙海之心

沿路有個好靚既海景,不過我就太熱,無心欣賞!!


而 hd 都估到南瓜仔會唔想行,所以就拎滑板車俾佢,呢兩個小朋友又爭一大餐 ><

好不容易先到左目的地 .........

呢度係有個有心伯伯,建立兩個「心型小島」,由於係海邊所以會受潮漲潮退既影響,潮漲時就 D 水太深,行唔到入去,潮退就變左無乜海中係中間 (變左唔似島)!!




呢度水深至大人膝頭 (上午11點左右),不過d 沙石都好 "拮" ,所以真好著膠鞋.......

南瓜仔就係海中間,好開心咁影相!

而南瓜妹呢!?未入去已經喊住話唔入去,不過最後都俾 hd 抱入去!!

影完相,南瓜妹已經好急想走,結果.......對鞋濕哂!!!!

平時只會帶後備衫、襪,而鞋就無後備,最後全程只可抱住佢 .........

原本諗住睇完就去公園玩,但我已經半死 (我真係熱到得半條命,好彩唔駛我抱住南瓜妹咋) ><

所以就去左商場休息一下,再去圖書館借書,南瓜兄妹不斷自己拎書,本本都話要借,借完書就回家休息!!!

好彩可以回家午睡一下,充下電咋 ..........

而 hd 就無得休息,因為佢要去南瓜妹新校既入學簡介會 ><

1 則留言:

  1. 唉,依家真係日日都好熱,戶外一陣已經唔熱刑顛左....
    個心形島好靚呀,我以為係天然架,原來係有心伯伯建立,好勁~

    回覆刪除