2016年11月1日 星期二

2016年hd 生日

唔 ...... 由我同hd拍拖至上年,我地都係正日慶祝,但現在有小朋友,小朋友要返學,唯有提早慶祝啦!!(我係一個唔鐘意"提早慶祝"既人,但都要面對現實!><)


30/10/2016 (49M11D) + (31M9D)

我一早就 book 左自助山 lunch buffet  (點解食午餐!?因為小朋友第二日要返學嘛!食晚餐就要趕住回家,而且仲平d添!),聽聞佢地既自助餐好好食 ..........

自助山,係位於62樓,未去到,南瓜兄妹已經有「驚喜」,就係搭超快既玻璃升降機 (即係可以望到風景),搭到佢地嘩嘩聲!!

待坐好後,就有第二個 「驚喜」,就係餐廳會「轉」,當我地入座時仲未轉架,但座座下就轉,突然轉既第一下,佢兩個不知幾開心!!哈!哈!

加再上我好早就book,所以坐係窗邊位,仲睇到我地結婚既馬場添,個景真係無敵!!


↑ 而食物既質素亦十分好!

唔怪得咁難 book 啦 ~~~~~~

食食下,南瓜仔突然講:「媽咪,我肚痛!」
我就問佢乜事!?南瓜仔只講:「媽咪,抱抱..........」
咁我就好自然抱佢啦,我再問:「係唔係想屙 poo poo!?」(平時南瓜仔去poo poo 就去 poo poo ,不會講肚痛!)
南瓜仔:「係呀!我要 poo poo!」
但當時 hd 出左去拎食物,我就好心急.........好彩唔夠1分鐘見到 hd,我都顧唔到咁多,就少許大聲同 hd講要帶南瓜仔去洗手間!
好彩南瓜仔去完洗手間就話唔痛!

不過,之後又發生......
正當 hd 出去拎食物時,南瓜妹:「我要 poo poo!」
又黎!?
今次 hd 無咁快出現 (佢既手提電話係枱面),南瓜妹就等待唔耐煩,開始喊話要去 poo poo.......
當時我諗,點做好呢!?留下南瓜仔!?叫職員幫手睇住南瓜仔!?點算呀!???
好彩,我老遠見到 hd,我再次不顧環境,抱住南瓜妹就有少許大聲同 hd 講:「我同妹妹 poo poo!」咁就跑左去洗手間.......
最後都順順利利!!

呢兩個小朋友,點解唔等埋爸爸拎完食物先講去 poo poo 呢!??


食完就回家休息 .......

晚上,去母親大人屋企食晚飯,現在為左就表哥(啱啱升小一,現在要提早瞓覺,最遲8點就要走人,所以大家一齊提早食飯),所以食完飯回到家都係八點半左右!

但我既午餐真係好飽,再放唔落任何野了!><


31/10/2016 (49M12D) + (31M10D)

正日生日,雖然己經慶祝左,但我都約左 hd 一齊食 lunch (安排左公公接南瓜妹放學)

晚上,生日蛋糕是不可少!

而今年既蛋糕係南瓜仔揀,更係南瓜仔自己幫忙落order,同服務員既對話....

南瓜仔:「唔該我要呢個蛋糕 (指住個蛋糕款)!」
服務員: 「咁你幾時要!?」
南瓜仔:「.......」(唔識答,我係耳邊教佢),「31號,下星期一」
服務員:「 幾多磅!?」
南瓜仔:「1磅!」(我又係南瓜仔耳邊講)
服務員:「貴姓!?」
南瓜仔:「XXX」(串左俾服務員知)
服務員:「幾多號電話!?」
南瓜仔:「9XXXXXXX」(我既電話)

其實以上對話好簡單,但媽咪都覺得佢又大個仔左!


↑ 仲有生日咭!!

南瓜仔又大個左,全張咭都係南瓜仔自己寫/畫,我只係教佢「daddy happy birthday」咁串,其他野就俾佢自由發揮,畫左d乜!?大家估下啦!!

但南瓜仔畫完一面,又話要畫埋後面 ><,我就由得佢!!

攪啱完南瓜仔就諗住輪到南瓜妹,因為南瓜妹一定要我協助,點知南瓜仔又要畫囉!??明明已畫好生日咭 ........

咁好啦,唯有俾埋南瓜仔畫 ><



↑ 最後,係我送俾 hd 既生日禮物,雖然不貴重,但好過無啦!!(P.S:佢自己揀架!)


題外話:不得不承應,年紀都係大左 ......

- 呢餐自助餐,我足足飽足2日。
- 係一個完全無改善生活模式下,我竟然重左8磅 ><。唯一既原因係我新陳代謝慢左,我係想肥,但唔係肥係肚腩囉 ><

1 則留言:

  1. 唔鐘意"提早慶祝" <---我都係,總覺得提早左,正日都要有d 慶祝先得,不過現實終歸現實,有左小朋友,開始明白....^^""
    生日快樂,身體健康,幸福美滿 ^^

    回覆刪除