2016年11月15日 星期二

南瓜仔@健康院(4歲驗眼)

係南瓜仔四歲當天,我已打去健康院 ....... 佢地最遲先book到10月尾,但我想book 11月中,因為這天是南瓜仔學校假期,跟住我就計埋時間再打去改期,結果!?成功!yeah ~~~~

我都知健康院驗眼「流流地」,我都諗住若果有乜問題先轉去私家睇!


14/11/2016 (49M26D)

我排第一個,所以唔駛點等就到我地!

入到去,視光師就問下南瓜仔叫乜名、幾多歲,南瓜仔都好合作有答問題.....

南瓜仔全程表現得好好,好淡定,做足指令!

1) 問英文字母 (共4張,每張有4個英文字母),首先南瓜仔戴上眼鏡,其中一隻眼用黑色鏡片遮住。南瓜仔驗完左眼就右眼,兩隻眼好順利地講到頭3張,第4張就讀唔到。

視光師解釋:第1張(英文字母最大隻)係小學用,睇到就合格;第2張係4歲用,睇到就合格(南瓜仔就合格);第3張睇到就超額完成;而第4張(英文字母最細隻)係大人用,睇到先合格,所以南瓜仔睇唔到好正常!

視光師仲話,第1張 (英文字母最大隻),去到小一時,超過四成人睇唔到 ><

2) 關燈,用著一個七彩色既球 (好似 disco 咁),一路叫南瓜仔講顏色,又用d 野同南瓜仔check 眼。

3) 用好似電筒既野 check 眼

其實check乜我都唔太清楚,但感覺上都幾認真,唔似太流.......

最後視光師話南瓜仔對眼有100分,無近視、無散光、無斜視、無色盲。yeah!!

有100度遠視(初生若有300度遠視),視光師補充,若遠視用完就會變近視,所以要好好保護雙眼!

我再問:「咁幾時就用完100度遠視!?」

視光師:「每個人都不同!」

視光師:「小一會再安排驗眼,學校會派通告.......若呢段期間有乜問題,隨時打黎再book度睇!」

驗完眼就去度高、磅重 .......唉!!

高度:92.2cm
體重:13.8kg

成個月都無高到,唉.........

原本要見姑娘,但我話已經有政府醫院跟進,所以就去見姑娘啦!!


之後我就約左南瓜仔同學一齊去公園玩,一玩就玩左2.5小時,我仲諗住入秋無咁多蚊,結果我被蚊咬左32口 >< (好彩南瓜仔無事)

呢一日又係南瓜妹既學校假期,但我見佢有兩聲咳就無帶佢出去 ........ 不過我個心都不太舒服,留下妹妹係屋企 ><

所以待佢地午睡完,我再帶南瓜兄妹出街!!


2 則留言:

  1. 我哋今日都啱啱去咗驗眼呀,佢又無話燒腩仔有遠視喎,莫非佢D遠視已經用完?

    回覆刪除
  2. 依個視光師幾好咁,又肯解釋。

    回覆刪除