2016年11月25日 星期五

南瓜妹@K1大作戰(2) - 九龍真光中學(幼稚園部)

九龍真光中學(幼稚園部)係2017年先開始復辦,有40%可直升小學部。

19/11/2016 (31M29D)

臨出門口,已同南瓜妹講記得大聲d答老師問題,南瓜妹仲答:「得!」

入到面試室.....

1) 有一張高枱、 幾張矮椅子俾小朋玩玩具,家長坐另一邊。

唔...... 南瓜妹完全唔夠高,所以企係身玩,但老師叫佢地坐低玩!?點玩呢?

2) 見老師

- 老師問:你叫咩名
南瓜妹:XXX (輕聲)
老師再問: 你叫咩名
南瓜妹:XXX(輕聲)
老師聽到。

- 老師問:你仲係邊!?
南瓜妹無答
我就係隔離問南瓜妹一次
南瓜妹:XXX(輕聲)
老師聽唔到,再問:你仲係邊!?
南瓜妹:XXX(輕聲)
老師又係聽唔到 ><

 - 老師問:你搭咩車黎!?
南瓜妹:搭爸爸車(輕聲)
老師再問:你搭咩車黎!?你唔識答呀??
南瓜妹: 搭爸爸車(輕聲)
老師: 你搭咩車黎!?
我真係忍唔住...... :「佢答左你,佢答爸爸車車」

之後放了支鉛筆、橙、蘋果係枱面,問南瓜妹返學用乜!?
(其實老師有無諗過,PN 係唔會用鉛筆,係用臘筆呢!?呢條問題怪怪地)
南瓜妹拎左橙。

老師:之後用英文答好唔好
南瓜妹:唔好 (大聲)
老師:用英文啦
南瓜妹:唔好 (仲語帶不滿)
最後老師都係用英文發問 ........
(咁你就唔好問小朋友「好唔好啦!?」,講左唔好 ,仲要問.......不過直接講「我將會用英文問」 ><)

以下是用英文發問:
老師拎左個 bear 公仔:What is it!?
南瓜妹:Bear (細細聲)
老師:Fish or Bear!?
南瓜妹: Bear (細細聲)
老師:Fish or Bear!?
南瓜妹再無答佢 .......
我就同老師講,佢答左 bear 啦!

最後送貼紙。
南瓜妹講:「唔該!」(應該係講謝謝)

出到黎,我就同南瓜妹講:「點解你咁細聲!?」
南瓜妹無理我。
我就講:「今次表現都不錯,不過下次再大聲d仲好喎!」
南瓜妹:「咁我下次大聲d」

雖然 in 得不太好,不過都係隨緣啦!!

沒有留言:

張貼留言