2016年11月21日 星期一

南瓜妹@32個月

21/11/2016 (32M)


唉......又退步番!呢個小朋友想點呢!?


午睡:13:30 - 15:00
晚上: 21:00 - 07:15
 
發展 
- 懂得畫圓形、畫人像,喜歡連線、油顏色,睇黎要帶南瓜妹學下畫畫先 (啱啱學跳舞,唔想咁細個就學咁多野,過多幾個月先)

- 向前跳 (終於唔係原地跳了),但跑步/行路仲有待改善。

好笑既對話:
放學回家,同南瓜妹去wee wee,我問:「今日你有無同姐姐(學校校工)去wee wee!?」
南瓜妹:「無呀!我扮去wee wee,之後我自己抹pat pat ,再去洗手囉 .......(停左一秒),我今日唔記得用bubble添!」
我:「咁你現在用番啦!」
南瓜妹去完wee wee後,就自己用bubble:「洗乾淨先,唔係就變左劉德華!」
真係笑死我.....「變左劉德華」,我又講下點解南瓜妹咁講,因為南瓜仔唔知係邊度學,成日講:「醫生話你無刷牙,第時變左劉德華!」,我已經講左n次叫佢咁講唔啱,咩叫「變左劉德華!?」九唔搭八 ....... 


返學
家長日,老師評語:
- 上課專心、主動
- 主動幫同學 (例子:自己書包未揹好,見到同學揹唔到,就會幫左同學先,再自己揹書包)
- 協助排隊,會叫男仔一行,女仔一行  (呢d唔駛南瓜妹啦,老師會做 ><)
- 學校既勞作(我估),老師話放左係枱面,南瓜妹會自動自覺做,唔駛老師幫手,做得最快又做得到!
- 對唱歌、跳舞十分投入,仲會大聲地唱歌,老師仲話佢係全班最投入。(突然有d私心,會不會黎緊學校聖誕企前排中間呢!?我係唔係諗多左......哈!哈!)

不過我好快就明白點解南瓜妹做到以上既野,因為南瓜妹已讀了一年全日制學校,一早就適應校園生活 ....... 唔,咁佢做到亦好正常喎!

都有改善既地方 ......

中文老師:講多d完齊句子。
- 唔 ........ 南瓜妹講既野已經好完齊,唯有再努力!哈!

英文老師:仲未完全聽得明英文。
- 呢個係我一早就知既問題,因為南瓜妹係一個全廣東話語境長大,南瓜妹有待進步!!

而作為媽媽,我係覺得南瓜妹唔夠專心,好多時只做了少少就話唔做。

再分享下:

因為學校(由家長代表 whatsApp我地)要求小朋友帶冬季後備衫,咁我係星期日放入書包前同南瓜妹講:「記得明天俾李老師!」
第二日(星期一)我仲見書包有個膠袋,仲同南瓜妹講:「你唔記得俾李老師呀!?」
**南瓜妹:「俾左啦!李老師放番入書包!」
我心諗,九唔搭八,亂講 ><

星期二,接完妹妹放學,仲見到個膠袋仲係書包度,我就同南瓜妹講:「你唔記得俾李老師!」
南瓜妹:「俾左啦!」
我:「你要記得俾李老師嘛!」
#南瓜妹:「老師話唔駛帶!」
我心諗 .....又九唔搭八!!><

到星期三,接到老師既電話,老師話已經拎左套冬季衫,亦放了夏季套衫係書包,其實都唔係乜野,點解會打電話俾我呢!??
返到屋企,我打開南瓜妹書包,個膠袋原來係放左夏季既後備衫喎!???

係唔係星期一已經拎左冬季衫出來,老師放在夏季衫入原本既膠袋!?所以老師先打來俾我呢!?(因為已退回夏季衫,我又日日放係書包 ><)
南瓜妹之前講:**「俾左啦!之後李老師放哂入書包!」 #「老師話唔駛帶!」,是否係真!?

我最終都唔知答案,不過我就會下次小心d,信多d小朋友,再check清楚!!

另一件事:
- 南瓜妹同我講學校調左位 + 同邊2個同學坐,我有少許唔信 (學校既相係無調位),但南瓜妹講到次層層:「XX(新調位同學名),佢攪我枱面既相,我唔俾佢攪!」,過多幾日,學校再有相睇,原來南瓜妹真係調左位,佢仲講得啱同邊2個新同學坐,真心覺得南瓜妹幾叻!! 

其他
-  17隻牙
-  24.2磅(11kg)

3 則留言:

  1. 劉德華...哈哈,好攪笑呀..好押韻XDDDD

    回覆刪除
  2. 醫生話你無刷牙,第時變左劉德華!>呢句燒腩仔係跟校車哥哥學,之後發現全校同學仔都識咁滯,好似話仲會講講吓變咗做檸檬茶添㗎,kakaka...

    回覆刪除
    回覆
    1. 變咗做檸檬茶....哈哈哈...呢句有根據喎,冇刷牙,牙齒會YELLOW,好似檸檬茶D COLOUR ~~~哈哈

      刪除