2016年11月30日 星期三

親子好去處@親子旅行(天水圍綠田園)

呢個「任務」都係由我去,hd 都請唔到假 .......

不過前幾日天氣轉冷,仲有雨添 ><

好彩,天功造美,天氣好都不得了....... 不過呢個媽媽就要拎住件校褸 + 外套(怕凍,帶左多無所謂,不過都係安全之上)

幾天前,就俾南瓜仔睇有乜玩,南瓜仔:「我要全部玩哂!」
我:「我無錢喎!」
南瓜仔:「你返工啦,返工就有錢......」
停左幾秒,南瓜仔走去搵hd:「爸爸,你要返工,咁你咪有錢,我咪可以玩2次!」
真係俾佢笑死!!哈!哈!

前一日,我俾個袋仔俾南瓜仔放錢,叫佢問爸爸拎錢,但hd講:「我已經俾左媽媽,你問媽媽拎!」=_=

是次旅行學校無包午餐!正!(上年南瓜仔只係食左兩啖就無食,掛住玩 ><)

雖然學校叫我地自行安排午餐盒,但我就無準備,因為上年既經驗話我知 ........ 小朋友有得玩就唔會餓,而且場地有魚蛋、燒賣、三文治、麵等熱食賣,所以只係帶左少量乾糧去就算!(前一天同南瓜仔去超巿買,仲俾佢任揀3款零食,南瓜仔又真係好認真咁揀 ........)
 

25/11/2016 (50M6D)

約左南瓜仔同學仔 M 媽咪一齊去學校集合,之後就出發去天水圍啦!!

係車上,老師有安排估謎語 (定係考家長!?),上當年(K1)南瓜仔有舉手,但舉完無答。今年,大個仔了,除了舉手外(一路問我答案),當老師叫佢回答時,仲大大聲回答問題!(好彩老師叫中佢,又好彩我識得答!)

去到綠田園,就開始玩,不是,不是,係燒錢!哈!哈!

約理同學仔M一齊去玩!!

- 兒童車 ($30/10分鐘)
- 水上單車 ($80/20分鐘) + 魚糧 $10
- 碰碰車 ($40/10分鐘)
- 卡通車 ($40/一個圈)

玩到呢度時,突然南瓜仔話要搵同學仔 L,乜都話唔玩,連雪糕都話唔食!(慳番!哈!)

咁走去搵下佢 .......

行過攤位遊戲,睇中左架車,話要去拋波 ($20/4個波)......

我:「你未必拋得中,拋唔中就無車!」
職員聽到我對話,就講:「拋唔中都有車!」
南瓜仔:「拋唔中,都有車!?」
職員:「係呀!」
南瓜仔再問:「拋唔中,都有車!?」
職員:「係呀!」
可能南瓜仔怕無車!哈!哈!
最後,南瓜仔都中左一個喎 ~~~~

玩完,仲係記住同學仔 L,又要去搵佢,好彩最後都搵到 (因為就走,大家都係門口集合!)

同 L 一齊上車,一齊坐 (去程時已經一齊坐),但我深明佢地要午睡,南瓜仔:「我唔瞓!」,我當然唔俾啦,好不容易先放開佢兩個 .......

分開完後,南瓜仔就好自然咁瞓左啦!!YEAH ~~~~~~~

由於南瓜仔仲未食午餐(不過食零食都夠飽),所以就約埋M一齊去食下午茶,之後就回家啦!!

沒有留言:

張貼留言