2016年11月28日 星期一

「子母奶」的故事

一天,南瓜仔係商場見到子母奶廣告 (我屋企唔開電視)......

南瓜仔見到 Iron man、Spider-man、Captain America 就雙眼發光,我見佢咁想要,咁就買俾佢啦!!(慈母多敗兒........)

第一日 (19/11/2016)

1) 樓下百佳,無得買 Captain America (朱古力味),南瓜仔好失望,仲喊埋出來,我就叫佢諗辦法解決 .......南瓜仔:「去第二間睇下有無!?」,見佢都識解決問題,就帶南瓜仔去第二間超巿。

2) 樓下惠康, 都係無得買 Captain America (朱古力味),好彩有 Mickey mouse(朱古力味),咁南瓜仔就揀左Mickey mouse。


第二次  (20/11/2016)

3) 樓下百佳,南瓜仔話想買 Spider-man (原味),我:「唔係朱古力味!?你都要!?」南瓜仔堅定話要,咁都買左俾佢。(唔知點解,我覺得佢地唔會鐘意原味,又覺得原味健康d!)


第三次 (22/11/2016)

早上,妹妹有d痰,唔想俾奶粉佢飲,但佢又喊住要飲奶喎......咁咪拎左南瓜仔盒 Spider-man 俾妹妹飲 ......

呢個哥哥當然唔俾啦,我就話:「媽咪,一陣買番俾你啦!」

南瓜仔:「我想要 Iron man!」

咁我就送完南瓜仔上校巴,就去搵 ......

4) 樓下百佳,搵唔到 Iron man(原味)。

因為無得買,就返公司附近買 .....

5) 公司附近 Market place,有 Iron man (原味)anna (朱古力味),咁就哂兩款啦!(慈母上身,覺得妹妹一定見到 anna 奶會好開心)

接妹妹放學,帶埋 anna 奶俾妺妹,妹妹見到就雙眼發光,但佢有少許痰,我就話要好番先飲得 ....... 我又口多多講只可飲 elsa 奶。

點知 .....

妹妹:「我想要 Elsa 奶」
我:「咁你乖乖自己食飯,我就買俾你啦!」
妹妹:「好!」

咁我就去搵,點知樓下惠康都無得買,我再走去公司附近 Aeon, 都係無得喎!!(因早上已去左樓下百佳同公司附近既 Market place,都係無 elsa 奶,所以無再去)

我仲收到工人姐姐既whatsapp,話妹妹自己乖乖食飯哂飯!

我就搵左同事幫手搵下 (啱啱係佢 lunch time),點知我同事搵左2間都搵唔到 ><

大約四點,南瓜仔打電話俾我:「媽咪,我想飲 mickey mouse 朱古力奶!」又唔知點解個電話俾左妹妹,妹妹:「媽咪,我自己食哂飯,你記得買 elsa 奶俾我!」

大鑊,都唔知可以去邊度搵!???(妹妹守承諾,我都要守承諾)

放工,就帶南瓜仔去左興趣班先,我再四圍再搵下 ......

6) A屋苑百佳,無得買,我去問下職員,職員:「佢地(子母奶)一箱箱俾,每箱都同一款!」,唔怪得唔係間間有,要睇彩數!

7) 樓下惠康/百佳,我"幻想"可能會添貨,最後當然無添啦 ......

8) B屋苑佳寶,都係無得買。


9) B屋苑百佳,搵到啦!搵到啦!到仲有好多排 elsa (原味)........ C9心態,咁難先搵到,當然要買2排啦!!

之後就接埋南瓜仔放學,就回家!!

呢個南瓜仔拎住排奶,不斷講:「我要俾妹妹!」

工人姐姐一開門:「妹妹、妹妹,你快d黎睇下啦!」

妹妹又跑出黎 ........

一見到哥哥手中既 elsa 奶,開心到呢 (非筆墨可以形容)


總結:就係咁,我係呢一星期買左六排子母奶,行左9次超巿!!

2 則留言:

  1. 見到小朋友開心,媽媽幾辛苦都抵返晒^_^

    回覆刪除
  2. 我家3k 都好喜歡呢款奶奶,屋企長期有,所以你一講我好明,哈 ^^

    回覆刪除