2016年11月23日 星期三

南瓜妹@K1大作戰(1) - 民生書院幼稚園

12/11/2016 (31M22D)

學校一早有份問卷填,呢個工作就交左俾 hd 做 ~~~~~ 

因為 hd 要去另一間學校聽簡介會,所以就由我陪南瓜妹去 .......

早左30分鐘到,所以無得入門口,同南瓜妹外面等 (好彩唔凍咋)!

入到去都好順利,南瓜妹都乖乖玩玩具,但唔夠1分鐘就叫左南瓜妹去排隊!!(好彩,上當年玩到南瓜仔無哂心機)

今次係 NET in,當我見到時真係有點「怕」,我怕南瓜妹唔鐘意 NET >< .......

1) NET 就拎左一舊積本問乜色,南瓜妹無反應 ....... NET 就教 red,之後南瓜妹竟然係講出其他顏色 (黃、綠、橙、粉紅.....雖然講得好細聲,但 NET 都聽到,仲讚南瓜妹添),但去到黑同白就講唔到 (明明南瓜妹係識!?),NET又教南瓜妹點講喎,而南瓜妹又肯跟住讀!

2) 問英文字母,第一個係A字,南瓜妹無答,NET 就教 A,南瓜妹又肯住讀 ........之後 NET 指B 字,南瓜妹讀到,指 E字,南瓜妹讀左 C (好明顯係未認到英文字母!哈!哈!)

3) 問數字,南瓜妹都係無出聲,但 NET 同南瓜妹一齊數 one, two .......,南瓜妹又跟住一齊數!

 4) 問圖畫,有隻熊貓,南瓜妹答熊貓(滴汗),NET 叫佢答英文,南瓜妹無反應,NET 就教佢 panda,南瓜妹又照讀,再問南瓜妹熊貓做緊乜,南瓜妹都係啞左,NET 又教佢 eating........ 之後NET指圖中既女仔同爸爸,南瓜妹都答到 girl 同 daddy!

問完就送禮物俾南瓜妹,南瓜妹有講 thank you 同自己泊椅子!

出到黎,我問南瓜妹:「點解你咁細聲!?不過你都好叻叻,答到老師問題 .......」
南瓜妹無理我!
行行下,南瓜妹同我講:「媽咪,我下次會大聲d」

呢個妹妹,又真係幾可愛!!


雖然 in 得一般,全程都係好細聲(好彩個 NET 有心機,都聽到南瓜妹回答問題),加上南瓜妹真係未認到英文字母同數字,其實都叫做得不錯!!

南瓜妹,你要再加油呀 ~~~~~~

沒有留言:

張貼留言