2016年11月8日 星期二

南瓜仔@升小苦惱

原本我心儀 A 學校,因為夠傳統、升中亦十分亮麗,但唯功課多量多 .......但都覺得適合南瓜仔。

隨著表哥升了小一後 (已考入私小,大抽獎中左第一志願,最後揀左津小),我既心態就開始轉變。

1) 一天,我問表哥:「你平時有幾多樣功課!?」

表哥:「8樣!」

我:「咁假日呢!?」

表哥:「14樣!」

家姐補充:「14樣入面包埋改正,若無改正咪少1樣功課.......」

2) 颱風當天,家姐傳來whatsapp,係表哥既手冊,手冊上有22樣功課(Crazy!!)

3) 家庭聚會(逢星期日)改了 18:00 - 20:00,因為第二日要晨早 06:30 起床(家姐要05:50起床),已經係家姐車佢返學 (唔係跨網學校,返 07:40,係少數學校要返咁早),若搭校車就要 05:45 起床 (06:30 上校巴),crazy!

4) 不斷有評估/默書,仲有「突擊評估/默書」(家姐話好彩幼稚園時已有默書,否則仲難適應)

5) 功課好深 (我個人覺得)

6) 學校要求「一體一藝」(家姐話已經咁多功課、又要默書/評估,仲要俾時間小朋友學「一體一藝」)

7) 網上功課 / 睇新聞做報告 / 閱讀報告

一個只得六歲既小朋友,放完學已是四點多,仲有做功課/溫書 ........ 仲有要食飯、沖涼,哪來有時間去玩!?去休息呢!?

我深明升小後同幼稚園會有分別,但比我想像更「恐佈」........

我知道係香港讀書係辛苦,所以對於南瓜仔報私小/直資有所改變,希望入到一間口啤不錯,而功課量不多既小學 (係不多,並不代表無)!

而津校,我都係會揀 hd 或 我間母校,而呢兩間學校口啤都不錯,但都係多功課 ><。得「15分」真係無可能到入儀學校,係一個保守既情況下(仲要係龍年),我真係唔會去博 ......

7 則留言:

  1. 我都完全唔敢諗/ 未開始諗小學既一切........>.<
    祝南瓜仔入到最啱佢既學校:)

    回覆刪除
  2. 我都唔敢諗...但好快就要面對,唉~

    回覆刪除
  3. 所以宜家咁多人爭直資,學費唔算貴又唔會咁多功課,但又要谷小朋友整靚個profile...
    香港嘅小朋友真辛苦,唉

    回覆刪除
  4. 可唔可以分享下d功課內容係咩呀?22樣功課,想像不到

    回覆刪除