2013年12月23日 星期一

1220 結婚4周年

20/12/2013

咁就第4年啦 ~~~~
↑ 多謝老公既 agnes b 花!(明年係星期六,我相信應該無花收.....)、粉紅色 Samsung Galaxy Note 3 (4G)!(其實都幾大部!)

諗住去返結婚擺酒既地方跑馬地馬會,但佢地今年馬會唔俾 book 位,一定要會員先可以 book,職員叫我地 walk-in,咁唯有早點去啦 ......去到時只係18:45到,但已經 full  booking,咁佢地應該一早話無位,唔駛我地浪費時間嘛,所以我決定唔會再去 ><

咁就轉去銅鑼灣搵野食,去左3-4間,一係full 哂、一係要等1小時、一係就俾人book左做私人party,時間一分一秒咁過,南瓜仔又過哂食晚餐時間時,HD 又要抱住南瓜仔、拎背嚢,我又大住個肚,真係好累 .......

最後是但去一間有位食就算 ........LE GRAND POKKA CAFE

好彩佢地既食物質素都唔差,價錢又唔算貴,都 ok 既!!



呢幾次出街,南瓜仔都好鐘意食包,所以現在多數揀西餐廳,而且我地開始俾大人野食佢,南瓜仔又幾鐘意飲佢地既南瓜湯 .........咁南瓜就可以無咁悶,又可以陪我地食!

16 則留言:

  1. Happy Anniversary! 你哋仲有送花送禮物,真係好sweet呀﹗
    我同我老公已經好耐無互送禮物慶祝呢D特別節日啦﹗:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地都無刻意互送禮物,只係我之前既電話開始壞壞地,所以先有禮物咋

      刪除
  2. Happy anniversary. 下次就四個人慶祝啦

    回覆刪除
  3. Happy 4th Anniversary!!! 真係好呀, 仲有花收~~~羨慕死人~~

    回覆刪除
  4. Happy Anniversary!!! 南瓜爸有心思呀, 有禮物又有花~

    回覆刪除
  5. 好有心思~仲有禮物收~^^
    馬會真係衰~咁都得~走來走去~好辛苦的~~下年唔好去啦~好好安排~book 定先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 以後都唔去馬會,咁黑人憎,唔俾book 位

      刪除
  6. 嘩有花仲有禮物收,好sweet呀~
    我老公冇送過花畀我呢,亦都好耐冇互送禮物lu,嗚嗚~~

    回覆刪除
  7. Happy Anniversary~~~
    結婚5週年時又多個小寶貝了^^

    回覆刪除
  8. 嘉路,四周年快樂 ~ 好快到小高啦!希望你們一家繼續甜蜜幸福!
    過兩日好似會凍返d,好好保重,小心身子!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都快快四周年,大家都繼續甜蜜幸福

      刪除