2013年12月18日 星期三

南瓜妹@第6次QE產檢

17/12/2013 (23W6D)

已經差不多6個月,時間真係過得好快,而我內心真的有點擔心 ........ 怕照顧2個年幼既小朋友,我會變成點呢!?如何安排佢地既生活習慣呢!?

而南瓜仔我相信係會呷醋既小朋友,因為有一次 HD 抱住表妺,南瓜仔立刻飛去 HD 度,要HD 抱佢,唔俾 HD 抱表妹,咁南瓜妹出世後,南瓜仔會點呢!??

BOOK 左早上9:00,去到由自己做番「三步曲」-  驗小便量血壓磅重,我既體重已去到 48KG 啦!因為同上一胎既體重差不多,所以我估都好正常!!

今次等左差不多2小時,超耐!!原來助產士早上要睇左個急症,遲左先開始,希望下次唔駛等咁耐啦 ~~~~

由於我想快點走人,所以都不想同助產士多談,所以都係快快聽下南瓜妹既心跳就算!!

我連藥都唔拎,我唔想再等,出去買就算!!

因為我想快快回家睇我既心肝寶貝囝嘛,同佢玩完,先返工!!

自己
體重:48KG



12 則留言:

  1. 係,有兩個infant真係吾駛休息! 無計,唯有你睇一個,老公睇一個啦! 加油呀!!

    回覆刪除
  2. BB出世前同南瓜仔講多D會有妹妹,等佢明自己大個仔做大哥哥,最重要係入醫院前一定要同南瓜仔講聲,佢哋真係知咩事㗎﹗

    有人就教準備定份禮物畀哥哥,係妹妹返屋企當日送畀哥哥話係妹妹送嘅,不過係唔係真係work就唔知啦,我個婦科醫生就教生第二個,媽媽返到屋企除咗餵奶就唔好理個細,所有精神放晒係個大到,等佢唔好覺得多個細妹就無人理佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有同南瓜仔講佢做哥哥,但我覺得佢唔明囉!!

      咁我都買份禮物俾南瓜仔先。

      我都諗住會照顧南瓜仔多啲,南瓜妹仲咁細,未識嘢嘛

      刪除
  3. 妹豬表姐開頭知道自己會有個妹妹之後,嬲到癲咗,嬲咗佢媽咪好耐,不過到妹妹真係出咗世,最錫妹妹嘅,反而係佢,所以我諗當南瓜妹出世之後,南瓜仔都應該會好鍚妹妹

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓!嬲左阿媽好耐!????

      希望南瓜仔同南瓜妹相親相愛啦

      刪除
  4. 相信多d同南瓜仔講有個妹妹,佢可以做大哥哥,要幫手照顧妹妹呀,得閒又比佢摸下你個肚仔,慢慢佢會適應到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有叫南瓜仔摸我既肚,仲同佢講係妹妹

      刪除
  5. 洗唔洗開始買個玩具公仔, 扮餵奶沖涼抱佢訓...? 咁佢會唔會易接受有個妹妹出世呢?

    回覆刪除
  6. 你係咪4月媽媽呀??^^
    我係4月媽媽來架~都打算係QE生呀~

    回覆刪除