2013年12月27日 星期五

南瓜仔@2013 聖誕節 (科學館 + 九龍仔公園)

上年無地方可去,因為南瓜仔太細,無乜事都唔會帶佢出街!!

現在就可以帶佢出多d街,但每次出街總要帶好多野,帶bb車的話就唔駛抱住佢,d 袋又可以放係車 ....... 但係就勁唔方便,特別係無升降機或扶手電梯、上落車時,係唔係叫 HD 出番架車好呢!?

21/12/2013 (15M2D)

HD 要返工,自己一個人帶南瓜仔上playroup,講真,真係幾攞命,大住個肚、背住背囊(南瓜仔書包、校服、手冊、圖書,仲有佢既日常用品尿片、水壺、外套、午餐(包)、濕紙巾等等),仲要抱住著住羽絨既南瓜仔 (因為地鐵太多人,又要行樓梯(唔可以帶 BB 車,因為要再轉校巴,勁唔方便),自己又要著住大褸,真係好鬼煩!!我有諗過搭的士,但來回可能要四百蚊,加埋上堂費咪要七百幾蚊!???

今日開 X'mas Party,佢地送聖誕帽、又送聖誕禮物,但估唔到南瓜仔勁驚聖誕老人,一見到就喊,仲捉住我唔肯放手 .........

放完學就返屋企休息,我都勁累,可惜南瓜子唔肯瞓,我又要陪住佢,最後佢要無哂電四點鐘先肯瞓,瞓醒後HD啱啱返到屋企,就出發去 6299屋企做冬!!

南瓜仔鐘意係間屋四圍行,行來行去,睇到我眼都花埋 .......

見到堂哥(4歲半多)、堂姐(2歲半多)、2位表姐(4歲半 / 2歲)時,南瓜仔又好想跟住佢地玩, 見佢地玩顏色筆又跟住佢地玩、玩層層疊時又跟住佢地玩,幾攪笑!!

差不多晚上十點先返到屋企,南瓜仔飲完支奶就瞓左啦!!

22/12/2013 (15M3D)

去左科學館「巨龍傳奇」,可能係星期日,都幾多人,好彩唔係排左好耐咋!

南瓜仔無論睇動畫或郁得既恐龍都睇得好入神 (但點解佢會驚聖誕老人呢!?恐龍咪仲恐佈!?),但一睇到骨頭恐龍時就無乜反應!!
 睇完又係返屋企先 (因為要煮粥),再去母親大人屋企打邊爐!!

是日南瓜仔唔肯食粥,攪到 HD 無得食 ........

24/12/2013 (15M5D)

表妹黎同佢玩,所以 HD 預備左豐富既晚餐來招待賓!!

南瓜仔好鐘意攬住表妹,無端端走過去攬住佢喎,因為表妹仲未識得行,所以我地要牛咁眼望住佢地,唔係佢地兩個會一齊跌!

但晚上我突然唔舒服(肚痛及想嘔),所以就快快上床休息,但我既肚仲係痛(我心諗唔係早產呀!??),半夜仲起身嘔添(我相信我係嘔哂全日既哂出來,HD 問我駛唔駛煮野俾我食!?我都唔好嬲定好笑!!),全晚都瞓得唔好,好彩第二朝無乜事,可能晚上食得多飽掛!?

25/12/2013 (15M6D)

去左母親大人屋企Party

明明尋日仲攬住表妹,今日理到唔理表妹,掛住同表哥走來走來、玩捉迷藏,而表哥也樂意同佢玩,見到佢地咁玩,我自己都好開心,因為南瓜仔一定回家好早瞓!哈!哈! 

除左聖誕食物外,當然仲有聖誕蛋糕啦!!


 ↑ 收到好多聖誕禮物呀 (其實係南瓜仔、表哥、表妹!)


↑ 哈!哈!南瓜仔又有新玩具啦!!

26/12/2013 (15M7D)

見到南瓜仔同表哥玩得咁開心,所以就約埋今日一齊去玩 --- 九龍仔公園

食完午餐就出發,南瓜仔係車度有點發呆,但一去到公園(滑梯)就不知幾開心,不過南瓜仔太細,四周既小朋友最細應該都有三歲,所以 HD 又要牛咁眼睇住,而我就負責睇仲啲袋!


再轉去左草地同表哥玩踢波,南瓜仔唔係好識踢,踢踢下會用手拎起個波,之後佢地兩個又走來走去 (當然南瓜仔唔夠表哥走(跑)啦)!

表哥仲帶埋單車去玩,可惜南瓜仔唔夠高,有得坐無得玩!

到下午茶啦,今日無帶奶,帶左包果汁 (唔多LIKE) 同蛋糕仔俾佢食,姨丈仲買左支熱既維他奶俾佢飲,南瓜仔又鐘意飲喎 ......

玩多一陣就回家,佢地兩個一上到車就瞓左啦!!

我有時好矛盾,我好想南瓜仔自己行,但又想佢有個習慣拖住我地,我成日我見到啲小朋友唔係俾人拖住,而係俾大人捉住手腕,基本上個小朋友係唔想俾人拖 .......

幸好,暫時南瓜仔都會好主動俾我地拖,但我應該點教佢好呢!?幾時要拖!?幾時可以自己行呢!?

這個聖誕假就完左,現正期待 29/12 與各 bloggers 聚會 ~~~~

12 則留言:

  1. 南瓜仔穿白色衫個肚腩仔好大啊!
    南瓜仔媽好勁,可以日日去玩,如果係我,一日就投降la!
    我觉得商場里可以自己行,有馬路的街上一定要拖实!不过,我地怕一仔周圍走,商埸里都係多數拖住,等佢大d先比佢自己行啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔鐘意拖住你地?

      刪除
    2. No,出街一仔多數喜欢抱,同嫲嫲及小表姐出街,嫲嫲唔会抱,佢居然想揾小表姐抱。同我出街,又扭我抱,但果日party,居然肯拖住行,可能知媽媽我单拖多野拎!

      刪除
  2. 好多玩具,南瓜仔就好!

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 其實睇相甚至真人,南瓜仔都唔似輕B,你睇佢個肚腩仔幾誘人(流口水ing)
    嘩南瓜媽大住肚咁湊南瓜仔太辛苦啦,要保重唔好太過操勞呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 但佢現在二十磅都無……

      無法,咁都要湊佢架,將來細妹出世先辛苦

      刪除
  5. 拎住咁多野去playgroup真係幾辛苦啊~ 會唔會下次揀間近啲既上會方便d?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間我排左20個月先排到,之前果間就近我屋企

      刪除
  6. 哈 ~ 南瓜仔著住白色衫個張相,影得肚腩仔好大,係咪真架?好可愛呢 ~
    同時我發覺南瓜仔真係大個左好多,小高姐姐又老左d lu >< 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係件衫太細件,所以有錯覺

      刪除