2013年12月30日 星期一

南瓜妹@第5次私家產檢

28/12/2013 (25W3D)

到現在為止,我仲未買任何野俾南瓜妹,真係懶到出汁!!哈!哈!

現在煩緊俾咩床俾南瓜仔瞓!?晚上南瓜仔就話陪我地瞓,咁早午晏呢!?張bb床應該俾左妹妹瞓 ......

方案1:買張兒童床俾南瓜仔 (bb床放係廳)
方案2:南瓜仔瞓網床,放係廳
方案3:換樓 (但機會係零,樓價太貴!)

你地會點安排呢!?

原本係約左上個星期,但HD全日要返工,所以改左今個星期睇!

咁啱今日 Playgroup 唔駛返,所以就 book 左最早時間睇,希望唔駛等咁耐 ~~~~

醫生話南瓜妹係「大隻妹」,胎水亦比較多,可能會係血糖過高,所以安排我做糖水測試,仲叫我小心飲食,唔好食咁多甜既食物,因為血糖過高會影響bb腦部發展!!

其實呢一胎我除左剌身外,其他乜都食,仲特別鐘意食糖果、朱古力、檸檬茶,所以全部都無戒 .......

由於當日我已食左早餐,所以唔可以即日驗,唯有安排下星期,希望 PASS 啦,唔係餘下十多個星期真的好難過!!

南瓜妹
BPD=6.78CM(26W6D)
HC=24.1CM(26W2D)
AC=22.1CM (26W4D)
FL=4.67CM (26W2D)

EFW=905GRAMS

自己
體重:50.6KG (重得勁快!)

10 則留言:

  1. 你屋有幾多間房?如果無地方,比網床佢訓....

    回覆刪除
  2. 如果方案一嘅兒童床放你哋房?定姐姐房?我覺得呢個好D喎,始終佢大個仔都需要張床嘛,網床好似唔瞓得幾耐咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我間房放唔到多一張床,所以係同工人姐姐一間房

      刪除
  3. 一仔唔肯瞓網床,当網床係玩及困住佢既地方,好彩白天佢肯瞓自己张子母床架!
    一仔由初生至四個月大,瞓高身有轆搖籃款的BB床,细细张,好方便,可以屋里周圍推,之后係bb床,一歲瞓子母床。
    我果時有八九成戒口,凍辣生凉零食都唔食,頂多間中食一次麥記!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗我多數買兒童床。

      上胎我都無乜戒口,28周後乜都食

      刪除
  4. 我覺得買兒童床好啲喎,南瓜仔都大啦。肚B由細瞓網床瞓到大,都間中一排就放落床爆喊,南瓜仔冇瞓開可能唔慣,同埋遲啲好心手連網床都擒到出黎架!

    回覆刪除
  5. 我會訂做張有上下格既子母床放細房, 工人姐姐又訓得, 又可以先比南瓜仔適應下訓床, 等南瓜妹大d又可以訓埋子母床!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在工人姐姐係瞓上格床,下面係放bb 床,所以就諗住下格放張兒童床,但bb床就可能要放係廳

      刪除