2013年12月12日 星期四

2013 MY BIRTHDAY (海洋公園)

07/12/2013 (14M18D)+(22W3D)

咁啱今年生日係星期六,所以一早就諗定去 海洋公園,免費嘛!!

而且南瓜仔現在行得不錯,我又想未生南瓜妹前帶佢去!

因一早要帶南瓜仔上 Playgroup,所以只能下午先去 ..........

我地係金鐘港鐵站買入場券,有九折,折左$290,然後就搭巴士入去!!

南瓜仔只係小睡 20分鐘左右,因為一上巴士就醒左,唔肯再瞓番!!

全程南瓜仔無乜行過,因南瓜仔唔夠高,要抱起佢(HD負責影相/ 推車 /睇袋,我就抱住佢,雖然南瓜仔係輕B,都好抱得有點吃力),佢先可以見到d動物、魚,而且又好多(自由行)人,佢又咁細粒喎,唔抱唔得!! 

↑ 影相越來越難,成日望住後面,一係就自己「偷走」!!

第1站:海洋奇觀,南瓜仔好鐘意睇魚魚、水母

第2站:四川奇珍館,南瓜仔一見到熊貓就指住

食奶時間

第3站:金魚寶殿、大熊貓之旅 

第4站:威威天地 - 威威戲場,南瓜仔全程睇住海獅表演,仲要睇得好專心
                           - 砵砵火車頭,南瓜仔無反應囉
                           - 幻彩旋轉馬,我地俾南瓜仔坐馬,我就負責扶住佢,又係無乜反應
                           - 昇空奇遇(摩天輪),南瓜仔好鐘意望出去,唔係坐係度囉!

第5站:香港老大街

第6站:纜車,當時已經17:20,但HD話去海洋公園無理由唔搭喎,搭完就要返番轉頭,估唔到南瓜仔勁鐘意,全程都掛住望出去,佢應該唔會怕高!哈!哈!

第7站:海洋列車,因為已經閉館,所以要立刻回程,好彩有BB通道,所以唔駛等好耐就上左車,南瓜仔已經瞓左啦!!

唯一可惜係睇唔到海豚表演,下次去要早一點 .......

但一抱起南瓜仔上巴士,佢就醒左,只係瞓左20分鐘左右,好彩上到巴士10分鐘後佢又瞓番,見佢瞓到,我唔忍心叫醒佢,所以一直都抱住佢,見佢瞓左45分鐘,加上已經到食飯時間,所以就叫醒左佢!!



晚上就去左金鐘 Dan Ryan's Chicago Grill 食飯,$800 埋單,食得超飽!!

而南瓜仔可能瞓都好足夠,全程都好開心地食包同玩汽球 (餐廳送),我地又可以舒舒服服咁就飯,真好!!

我仲諗住南瓜仔玩得咁累應該好早瞓,平時11點前就瞓左,但估唔到佢去到12點先肯瞓,可憐既我已經累到死!!

23 則留言:

  1. 南瓜仔媽媽,生日快樂呀﹗

    哈...又會咁啱,今個星期六輪到我生日,我哋又係諗住同燒腩仔去海洋公園呀﹗係唔係真係好多人?我哋諗緊唔帶BB車,只帶揹帶傍身算啦﹗同埋想問換片嘅設施多唔多呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 以上的問題,我都想知答案呀,因聖旦假都預一日去依到玩呀。

      刪除
    2. 搭咀..換片喺女廁就有,都算OK。如果帶車仔就會舒服啲,我果次就冇帶,因為小檬都識行,只係瞓咗教時辛苦啲,不過我去咗果間喺頂嘅望海餐廳休息等佢瞓。又唔算多人,可以試吓。

      刪除
    3. 我見佢地既指示牌有育嬰室,但我無用過,唔知得唔得!!

      帶bb車就方便佢地瞓,而且可以將啲袋放係bb車度囉,但係就推住架車當然不太方便啦。

      我去果日就唔算好多,但都唔叫少人,好多自由行,佢地唔理你係唔係抱住小朋友,仲要撞過黎......走既時候勁多人打尖囉!!!!!

      刪除
    4. THX你哋嘅資料呀,真係最怕自由人,希望我哋hea玩hea行,無咁受佢哋影響啦﹗

      刪除
    5. 有BB車,係未有d有特别隊或通道会快d嫁?

      刪除
  2. 南瓜媽happy belated birthday ^^
    係啦真係好難同識行嘅小朋友影相 @@~

    回覆刪除
  3. Belated Happy Birthday!
    好厲害呀,还可以抱南瓜仔玩,不过,南瓜仔都乖乖,唔会乱郁!

    回覆刪除
  4. 嘉路,生日快樂,每天都一樣幸福快樂!
    出年有阿囝、阿囡 + 外子,一家四口甜蜜出動慶生日,諗到都覺得好開心,好溫馨!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 出年生日係星期日,所以諗住出年再去,三人免費嘛

      刪除
    2. 南瓜仔,南瓜妹未夠三歲,我就係生日,所以咪三人免費囉

      刪除
    3. heehee ....good good good ^^

      刪除
  5. Belated Happy Birthday!!!!
    生日去海洋公園真好,有得免費!!

    回覆刪除
  6. 我都想同龍BB 去睇動物, 等我都plan下出年去海洋公園!

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果可以最好平日幫,無咁多人嘛

      刪除
  7. belated 生日快樂~ 祝你身體健康, 生個肥肥白白南瓜妹~ 南瓜仔听教听話~
    生日真係最好去ocean park, 可以唔洗$$, hahah

    回覆刪除
  8. 生日快樂~ 南瓜媽~~ 出年有仔又有囡陪你過生日, 諗起都開心呀!

    回覆刪除