2013年12月5日 星期四

南瓜妹@第5次QE產檢(照結構)

02/12/2013(21W5D)

不經不覺已經過了一半孕期,真係好快!!我甚至唔覺自己正在懷孕中,因為我放哂所有時間係南瓜仔身上,我仲會抱佢、追住佢,身邊既人都叫我要小心,但係我真係無乜野喎,對住個囝,乜都唔記得啦 ~~~~~

HD 又無時間陪我去,都係自己單拖去.......

上胎唔識,今胎"醒"左,首先去左E座會計部拎收據 ($0),之後先去B座照結構!

↑ 去到首先俾左張咭我,再填一份問卷,唔駛等好耐就輪到我,結果 一切正常

醫生話九成係女,哈!咁加埋私家話係女,咁一定係女啦!!

醫生話南瓜仔妹SIZE啱啱好!YEAH!

因為臨生南瓜仔時發現胎水少,所以我都有問南瓜妹既胎水.....

醫生:「現在胎水正常,但好多時要去到八、九個月先會發現胎少水,到時你再來產檢,我地會睇下你個肚正唔正常!」

其實,睇下個肚就可以知道胎水正唔正常!?咁勁!?都係去私家睇安全D ~~~~~

因為無報告或超聲波相俾我,唯有自己記住南瓜妹既數字啦,不得不讚自己既記性!哈!!

南瓜妹
BPD=5.3CM (22W0D)
HC=19.78CM (22W3D)
AC=17.67CM (22W5D)
FL=3.68CM (22W3D)

自己
體重:47.5KG (又重左啦!)

19 則留言:

  1. 勁呀..你竟然記到d數字, 我次次轉個頭就唔會記得, 哈哈~

    回覆刪除
  2. 嘩,,,,已經有南瓜妹喇? 恭喜晒呀!!

    回覆刪除
  3. 同你一樣,陀住細個個都照抱抱跑跑,邊有甘得閒顧甘多野

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,無時間理,出左世後就唔可以唔理,我都怕照顧不來

      刪除
    2. 到時勁忙,每人湊一個,我而家真係想喊

      刪除
    3. 我都唔敢想像我會變成點,不過我朋友話最辛苦係頭兩年,之後只係煩讀書

      刪除
  4. 最緊要一切健康,宜家政府咁好有結構照,想當日陀燒腩仔真係乜都無,連oscar都無,第一次去醫院見醫生都係成六個月嘅事

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係邊一間!?我算好彩,兩胎都有oscar同結構。

      刪除
  5. 咁好嘅有得照結構,我果時去廣華個姑娘講明冇結構叫我自己出去照咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 廣華我就唔知,qe係講彩數,都有媽媽安排唔到

      刪除
  6. 嘉路, 早呀!真係好替你開心 take care。^^

    回覆刪除
  7. 咁快又有南瓜妹喇~~ 恭喜你呀^^

    回覆刪除
  8. 嘩嘩嘩, 恭喜晒啊!!!岩岩入黎就見到原來你有左南瓜妹....

    回覆刪除