2015年4月8日 星期三

親子好去處@2015 復活節 (day 1-2) - 香港單車館公園

連續五天假期,我想大家都累透,不過我相信又會好開心,可以日日親子樂........

我地日日唔係見表哥就係表妹,好似我無朋友咁!哈!哈!

03/04/2015 (30M15D) + (12M13D) - DAY 1

首先係「換季大行動」,南瓜仔/妹仲係著緊長衫,但天氣開始熱,唔可以再懶。

南瓜仔聽我指示後,就幫手將D唔要既衫放一邊,要既衫放另一邊.......

而南瓜仔一見到鐘意既衫,就放入衣櫃 (但係冬天衫),話要著囉! ><

最後用左3小時先完成「換季大行動」!!

午餐,表妹黎我家食飯同玩,食完飯表妹就返屋企午睡,而南瓜仔/妹都係午睡時間了!

到晚上,就約埋表哥、表妹去食晚飯!

揀左北角既素食‧ 分子,現在既素食真係唔似齋囉,味道都不錯架。


↑ 試埋分子雪糕(石板街),味道一般,而且都幾貴,要$44一杯!

04/04/2015 (30M16D) + (12M14D) - DAY 2

目的地:香港單車館公園

待南瓜妹食完粥就出發,去到就大約11點半!

係搭緊港鐵時,我先記得南瓜仔係著左底褲,無換尿片,雖然出發前都去左vee vee,但都係有點擔心,所以去到目的地時,就快快換番尿片!! (現時南瓜仔除左poo poo會係片外,即使屋企(著底褲)、出街、瞓醒全部都係乾片,不過出街同瞓覺都會換番尿片先!而南瓜仔係企係坐廁去vee vee,無用尿兜了!)

呢度有個草地,雖然唔夠佐敦谷大,但勝左係港鐵站附近(坑口或將軍澳),又有商場,小朋友去洗手間都方便!!

我地帶埋帳篷、小食(士多啤梨、蘋果汁、餅乾)去.......

↑ 玩滑板車、吹泡泡、玩波(南瓜仔話要玩籃球,但當足球踢)、周圍走

hd就帶南瓜仔去埋遊樂場玩! (此時南瓜妹已瞓著左)

呢一日都幾曬,南瓜仔曬都紅哂 ><

玩到1點就去食午餐,再等埋妹妹醒食奶,就行一陣商場......


↑ 去market place,南瓜仔見到細架既購物車勁開心,自己可以推住架車行 (唔俾我幫手),買完野就回家午睡啦....... 

到了5點左右,爺爺嫲嫲就黎睇兩個孫!!

原本叫埋佢地留係我屋企食飯,但佢地話係屋企煮左飯,不留我家了!!


http://www.lcsd.gov.hk/tc/parks/ktp/index.html

3 則留言:

  1. 日日都好開心啊 ^^
    嘻嘻....生左小朋友,多左同表哥、表妹玩正常啊 ^^ 因為巨龍都係咁呢 ^^

    回覆刪除
  2. 5日親子樂,真係好耐無咁爽啦,又要期待下一個紅日,哈哈。

    回覆刪除