2015年4月10日 星期五

親子好去處@2015 復活節 (day 3) - Pegga Pig Super Pop

05/04/2015 (30M17D) + (12M15D) - DAY 3

目的地:Pegga Pig Super Pop (九龍灣國際展貿中心)

因為表妹勁鐘意 Pegga Pig,所以就約埋我地一齊去,一早就買定入場券(大小同價$150,一歲以下免費),因為入場費都唔平,南瓜妹又足一歲,如果一家大細去就要$600,南瓜妹又唔識玩,所以就我同南瓜仔入去,hd 同南瓜妹留係屋企!!

同表哥、表妹一齊去,之前佢地主辦單位有好多既負面評價 (要排好耐時間),所以我地晨早9點4就到(10點先開始),但原來無人排隊囉!!

Bungee Gym:南瓜仔明明好鐘意跳單床,但不知為何今次唔肯跳,只係彈左唔夠1分鐘 。而大型吹氣滑梯更大喊話唔玩 .........><

'Super Peppa" Interactive Music Room:油完填色,就俾職員scan,之後個公仔就係大電視出玩,而南瓜仔最鐘意既的音樂(歌),聽左3轉先肯走。(可以將油完既peppa pig 印係T恤度,$280)

Peppa 'Pig'ic:滑過2次草地,都要我陪,南瓜仔話好驚......

Pegga Pink Express:影相區。

Pegga Photo Zone:影相區,第一次排排下隊話驚,唔影,之後見表妹影,又話要影。(有職員幫我地用手機影,若要買3D相就要$150)

Peppa Train Station:影相區,呢架既火車,同09/2014係沙田新城巿既火車一模一樣囉!!

Pig's Family Cooking Kitchen:影相區。

Pegga Playround:攤位遊戲,要額外俾錢 ($5@代幣), 南瓜仔都唔識玩,但我問職員可否俾個代幣俾南瓜仔擲下,職員都肯俾(當然擲中都無獎,不過南瓜仔又點會中......哈!)

之後成場都係行來行去,都唔知佢想點,哂錢! ><

玩後感:排隊只係用5分鐘左右,職員好nice,但場地好細、無乜野玩、仲要$150入場費,唔值囉! 

玩到12點,就去Mega Box 既稻香食飯,hd 就帶埋南瓜妹出來,食完飯就行了一陣街,之後就返屋企午睡!

午睡完,就再出發去表哥屋企玩同食飯......


↑ 南瓜妹見到狗仔就狂喊,仲好大聲講:「驚驚!」,而南瓜仔都係怕狗,最後唯有放隻狗仔入房,唔俾狗仔出廳!

↑ 復活節嘛!買左個蛋糕慶祝.......

食完飯同蛋糕後就回家啦!!
 

4 則留言:

  1. 好貴wor.....一歲都要比錢? 搞錯呀!

    回覆刪除
  2. 咪係,一歲都要比錢,半價都冇....><"

    回覆刪除
  3. 我都覺Pegga Pig好可愛,不過咁細個都要入場費,而且學你話齋一家人出動咁就要花$600,貴左d!加上妹妹未識玩,好似唔值!

    回覆刪除
  4. 大爺都好愛peppa pig架, 見啲人話唔值得去所以無去....

    回覆刪除