2015年4月18日 星期六

親子好去處@Mega Box

16/04/2015 (30M28D)

是日下午公公因為要去睇醫生,婆婆陪佢去......

平時下午係由公公同工人姐姐照顧南瓜仔/妹,我怕工人姐姐照顧不來,所以就請了下午假!!

填左`請假紙,原因是「要照顧小朋友」!(前幾次無寫,問長問短)

結果,老細問我仲乜請假......

我:「我爸爸下午要睇醫生,阿媽陪佢去,所以我要照顧小朋友!」

老細話:「你有工人,你咪叫佢照顧佢兩個!」

我:「佢地太細,工人照顧唔到佢兩個!」

老細:「呢D假唔係成日可以請,咁會影響其他同事!」

我:「咁我影響邊個同事!?影響D乜!?」 (我只係請半日假,平時我既工作係獨立,所有野都係自己做番,唔會因為我不在,有人幫我做,而且仲又無趕急工作!)

老細:「我唔知呀!?」(咁你話我影響同事!)

我:「咁我係唔係我叫爸爸自己去,叫阿媽黎睇我小朋友!?」(當時我真的鬼嬲!)

刪下一大堆既說話........

雖然佢最後都批假,但佢一啲都唔體諒別人囉!!

講番正題......

目的地:Mega Box

接在南瓜仔落校車後,就去食午飯,之後就去mega box .......

↑ 原本諗住去宜家家居兒童樂園「歡樂波波池」玩,點知唔夠高(90cm),咁唯有出面玩「幻影小世界」(俾小朋友係地上追逐公仔,用腳踏上去,就會爆),玩完一陣就入去兒童天地,剩係張橙色轉轉椅就玩了20分鐘,再"玩"推車 (因為無乜人,所以俾佢自己推).........


↑ 再去9樓既室內兒童天遊樂場玩,但玩在唔夠幾分鐘就話要去「玩具反斗城」!

去到「玩具反斗城」,咩玩具都玩下!(南瓜仔有樣好,唔會叫我買!)

此時應該累了,就返屋企,係車上仲瞓埋.......


↑ 落左車(17:00),知道南瓜妹仲未瞓 (平時16:00瞓),唔想南瓜仔嘈住妹妹,就去食甜品!見南瓜仔瞓了半小時,係時候叫佢起身,南瓜仔見到雪糕不知幾高興.......

係cam 度仲見南瓜妹仲未瞓(17:30),唯有帶去會所玩!!

終於係cam度見到南瓜妹瞓左,就俾南瓜妹瞓多一陣,我地先回家 (18:30),一返到屋企唔夠5分鐘,又俾佢嘈醒妹妹 >< 

9 則留言:

  1. 呢一日嘅下午,我湊咗燒腩仔返學之後都去咗行AEON,可惜見你唔到

    回覆刪除
  2. 你老細都有病架,攞AL基本上唔洗同佢交代啦,要照顧小朋友仲話會影響到同事,真係好衰!
    公公帶肚B出街,都好鐘意去Mega box架!宜家個兒童樂園「歡樂波波池」係免費定收費架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 搭咀,其實佢咁講嘢可能已經構成家庭崗位歧視,下次可以提佢留意返
      依?肚B都成日去mega box㗎?我住得咁近可以私會吓佢喎,kakaka...

      刪除
    2. 波波池免費的,但要排隊,有時間限制

      刪除
  3. 我老闆仲絕, 有一次又係因為屋企無人幫到我, 要照顧小朋友請AL, 佢為左唔想俾我放, 叫我帶埋小朋友返工, 果日係星期六, 基本上公司無咩做, 但佢都唔俾我請, 最後我帶住BB返工, 扭計喊到拆天, 影響到其他同事工作~~

    最後到11點(我本身星期六放1點), 老闆叫司機車我同BB 返屋企, 仲要唔駛扣AL

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢叫你帶埋bb返???佢真係傻傻地,不過佢最後搵人送你返屋企,又衰唔哂

      刪除
  4. 嘉路,你上司係女士?一d同理心都無,其實請自已AL,有時都唔明點解要講做d咩。
    嘩 ~ 哥哥有得玩又有雪糕食,實加倍開心!:)

    回覆刪除