2015年4月21日 星期二

南瓜仔@戒片大作戰(上)

day 1 (19/02/2015 - 29M) - day 43 (南瓜仔@戒片大作戰(前夕))

仲係著尿片,而我係定時定候帶南瓜仔去vee vee,除左出街,95%都係乾片(包括早上起床)。

不過天氣未回暖,所以未正式戒。

待天氣回暖,又係長(復活)假期,咁我就開始「戒片大作戰」.......

特別多謝表哥,南瓜仔係學表哥去vee vee (真人示範),如果唔係,我相信無咁快戒。

南瓜仔無用尿兜了,直接企係大人坐廁,不過南瓜仔仲未自己拎起 JJ 去,要幫佢.......


↑ 戒片第一部就係著底褲 (戒片底褲) ........

day 44 (3/4/2015 - 30M15D) - day 51 (南瓜仔學校假期中)

屋企著底褲,出街同瞓就著尿片。

出街我都係照同佢去vee vee,因為商場既洗手間大部份都唔夠高,所以我就叫南瓜仔踏住我大腿去vee vee,我家姐話咁做好辛苦(我),教我用"遮袋"(即係每逢落雨,商場放出來既"遮袋"),之後我就開始用"遮袋",男仔戒完片出街真方便!!

結果:底褲濕過1次(南瓜仔係濕左先同我講要vee vee),我同佢出街全部乾片。(有天hd同佢出街,hd話同佢出街前去左vee vee,之後話南瓜仔無飲過水,所以唔駛同佢去vee vee(去左大半天),這是乜道理!?當然最後南瓜仔係濕片啦!)

day 52 - day 54  (南瓜仔學校假期中)

進展十分良好,所以我同佢出街就試著底褲。

初次著底褲出街,我就去屋企樓下會所同去母親大人屋企。而我竟然係無驚過 ........

結果:成功,無濕過。

day 55 - day 56

見南瓜仔戒片順利,咁返學都要戒埋。同老師商量後,只係返學/放學搭校巴時用尿片,學校著底褲。

結果:成功,學校無濕過。

南瓜仔屋企午睡,失手,張床濕左。><

day 57 - day 58

老師話南瓜仔進展良好,雖然未主動講去vee vee,但帶佢去,佢會去vee vee,所以唔駛再著尿片上校巴,全程都著底褲。

結果:成功,無濕過。

day 59 - day 60

呢兩日都有去「長途街」,無失手!

結果:成功,無濕過。

day 61 - day 62 (21/4/2015 - 31M2D)

正常返學,無失手!

南瓜仔好攪笑,同佢去poo poo,佢會數自己疴左幾多舊poo poo,數完要自己沖左去!

結果:成功,無濕過。

--------------------------------------------------------------------------------------------

這次「戒片大作戰」,都十分順利,過去既兩星期多,屋企只係濕過2次 (第一次係啱啱著底褲、第二次係午睡時),出街同返學係0次

自從用底褲後.......

南瓜仔再無疴poo poo係片度,只係1次失手(屋企,hd掛住同佢玩 ><),仲會主動講poo poo。而vee vee 方面,雖然我仲有定時定候帶佢去,但南瓜仔亦會主動同我講!

瞓覺夜片就著,南瓜仔臨瞓前30分鐘飲奶(南瓜仔太瘦,除非佢主動話唔再飲,否則我會照俾),雖然瞓前會去vee vee,早上亦乾片多, 但南瓜仔現在係同我地一齊瞓,都怕有乜意外,咁我地全部都無得瞓 ........

南瓜仔會同我講:「媽咪,我大個仔,唔著尿片,要著底褲。」 、又會show條底褲俾人睇:「我著底褲,無著尿片!」,只要小朋友ready,戒片不是想像中咁難!! 

我既戒片方法係慢慢來(要夾埋我既長假又要天氣回暖),成個過程只係瀨濕過2次,都算好叻仔。

我既戒片方法:
1) 願意及成功去vee vee (定時定候帶佢去)
2) 當習慣了,就係屋企唔用尿片,轉用底褲
3) 若成功,出街就用底褲
4) 得左!

最初帶佢成功去vee vee時,我就有獎勵俾南瓜仔,例如:誇張地讚佢、送貼紙 (反斗車王) ,以示鼓勵!

尷尬後話:
有次同南瓜仔去緊vee vee中,突然南瓜仔失平衡向後跌(南瓜仔係企矮凳去大人坐廁, 咁我當然有立刻扶住佢) ,但奇就奇左 .........明明佢去緊vee vee,但佢可以停止 vee,待我扶好佢後,佢又可以繼續vee vee喎!!(乜原來可以去去下停!??)

下一個目標:自行如廁

8 則留言:

  1. 你個方法good呀, 因為其實有時小朋友唔係唔識去vee vee, 只係如果你俾左片片佢既, 佢咪係片片度vee lor, 一定要好好利用唔凍既天氣去戒片, 南瓜仔做得好好呀~!

    回覆刪除
  2. 南瓜仔好叻呀,咁耐先濕過兩次,燒腩仔雖然都戒咗片,但間中都會失手㗎

    回覆刪除
  3. 我仔要TUM先肯去WEWE, 我EASTER試過戒, 不過唔係太成功... 我放假希望可以再PUSH下啦, 屋企要唔著片先!!!!!!!

    回覆刪除
  4. 我都開始幫龍BB 介緊片, 佢重未肯自己講要VV, 要我隔一段時間同佢去一次先OK!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係要隔一段時間問佢。poo poo就一定等佢自己講。

      刪除
    2. 我都係要隔一段時間問佢。poo poo就一定等佢自己講。

      刪除