2015年4月24日 星期五

親子好去處@車展 (Toyota)

19/04/2015 (31M) + (12M29D)

目的地:尖沙咀海運中心 (車展 - Toyota)

車迷既南瓜仔,最鐘意.......

hd 12點先回家,所以我要係回家前攪掂哂所有野,咁就佢一返黎就可以出門口........

係車上,佢兩個都瞓左,落左車仲瞓緊,咁我唯有抱住南瓜仔啦 (hd 就用hipseat 抱住南瓜妹),去到餐廳都係瞓緊,到d食物送上來,我先叫醒南瓜仔!!

我地食到一半,就叫醒南瓜妹食baby food,食完後就出發啦.......

自從南瓜仔戒左片,出街去洗手間搵"指定"動作,所以會揀d大型商場,最好就有埋「小童坐廁」(呢d先夠高企),如果唔係就要用"遮袋"!

去左 i square 既 mother care

南瓜仔一見到車就要玩,見舖頭唔係咁多人,就俾佢玩啦,但玩完一陣就唔想走,我就同佢講:「我地宜家去搵大車車,你再唔走就無得玩!」

沿途南瓜仔係半行半抱,其實我既背痛仲未改善,所以抱唔到佢太耐........

去到海運中心,我就同南瓜仔講:「前面有車玩啦,要自己行呀!」

最初南瓜仔都好開心咁行,行左一大段路仲未見到,就叫我抱,我又講:「前面就係啦!」

如是者,南瓜仔又自己行,仲未見到,我又講:「前面就係啦!行多20步就到!」

南瓜仔快數:「1, 2, 3 ......20」

我:「係行20步,唔係數20聲!」><

好彩唔夠幾秒,就見到車,南瓜仔一見到就飛奔走過去!><

今次車展有10多架車,南瓜仔勁勁勁開心,差不多部部車都試坐,最攪笑係佢坐係司機位後:「媽媽快d坐我格離」,當我坐佢格離後,佢就扮開車..........


↑ 南瓜仔鐘情白色既五人車,坐完又坐 (要讓俾真正想買車既人先),好不容易先帶到佢走!

再轉戰玩具反斗城,又係見到車就要玩 ........

我見南瓜仔都累透了,所以就快快帶返屋企,行去車站時,遇見雪糕車,就買俾佢食啦!估唔到南瓜仔勁鐘意!!

係車上,佢兩個都好快瞓了,其實我都好累,我都想瞓!!

4 則留言:

  1. 你地出街有工人幫手嗎? 估唔到咁細個就咁中意車, 5人車好,可以車哂成家再加將來女友,幾體貼,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時出街唔會叫工人一齊去,我唔係太鐘意工人跟住。

      刪除