2015年4月29日 星期三

親子好去處@觀塘海濱花園

25/04/2015 (31M6D) + (13M4D)
 
上次經過尖沙咀,南瓜仔就話要去睇船 .......

我問:「咁你坐唔坐船呀!?」
南瓜仔:「我要睇船,唔坐船!」

咁奇!?

目的地:觀塘海濱花園

我地由觀塘港鐵站行過去.......

我又係用呢同一方法叫南瓜仔自己行:「你睇,前面就係,就快到!」

當然行行下又叫我抱,我就話:「抱你就返屋企,自己行就去睇船!咁你揀呢樣!?」

就係咁,南瓜仔就全程自行行去,雖然時間係用耐左 ........

呢個好既地方係睇船安全,有玻璃圍欄圍住,所以放心俾南瓜仔自己企係度睇!!

南瓜仔可能意識唔到有玻璃圍欄,所以當我行過去睇時:「媽咪,危險呀!」

心諗,傻仔,但好SWEET!

我 (我係拍住玻璃):「你睇,有玻璃架,好安全,唔危險!」

↑ 南瓜仔小心奕奕咁試,試左安全後就開開心心咁睇船 .......


↑ 好不容易先叫南瓜仔坐好,同南瓜妹影相,我地無叫南瓜仔錫妹妹,佢好自然攬住南瓜妹錫!!

↑ 有個200米長的海濱步道,南瓜仔就跑、跑、跑,而hd 就拖住南瓜妹行!

再有個兒童遊樂場,不過就唔係咁啱南瓜仔玩,我諗要六歲以上先啱 .......

去到最後,佢地有個地方(係持色塔樓的附近)每半小時噴水霧一次 (第一次我地唔知,噴完先去到,南瓜仔無得玩,唯有等半小時啦 ><), 當我正準備拎電話出黎影相,南瓜仔捉住我既手講:「媽咪,唔好影相,同我玩啦!」

我又估唔到佢咁講,咁我就馬上收起電話 (我會覺得同小朋友一齊玩,比同佢影相更重要),等待水霧噴出來 .........

↑ 嘩!一噴就不得了,開心到佢呢 ......... 一路噴水霧,佢就一路跑,一路大笑!!(忘記左我!)

http://www.lcsd.gov.hk/tc/parks/ktp/index.html

沒有留言:

張貼留言