2015年4月28日 星期二

南瓜仔@第N次剪髮

前言

我都唔記得南瓜仔剪左幾多次髮!?除了NB同第1次帶佢出街剪髮外,無論係屋企或出街髮,次次南瓜仔都喊爆!

即使路經髮型屋,南瓜仔:「媽咪,我唔要剪頭髮!」

間唔中同佢洗頭,我同會問佢:「去剪頭髮好唔好!」
南瓜仔:「唔好!」
我:「點解唔剪,你頭髮好長!」(成日俾人叫妹妹 ><)
南瓜仔:「我唔鐘意剪!」

24/04/2015 (31M4D)

前一天,正當幫南瓜仔洗頭時,南瓜仔:「媽咪,我頭剪髮唔喊!」
我好驚訝,為何突然咁講!??而我回應:「你咁叻呀!咁明天帶你去剪髮,剪完髮媽媽同你買車車!」
南瓜仔:「好呀!」

跟原定計劃帶佢去剪髮,我:「我地去剪髮,剪完髮媽媽同你買車車!」
南瓜仔:「好呀!」

沿路南瓜仔無講唔去剪髮 .......

臨入去髮型屋前,我去7仔買了提子糖俾佢食 (內心係怕佢會喊!)

南瓜仔入到髮型屋出奇地無喊(次次一入去就喊),我問佢想自己坐定係媽咪抱,佢就話要抱,咁我當然抱住佢啦!

未剪前,俾了糖佢食 .........

開始剪,無喊喎!???

髮型師讚南瓜仔:「嘩,好叻喎!」

我:「上幾次都喊爆呢 .......」

髮型師:「我記得,上次喊唔停!」

我(扮驚訝):「原來你記得佢,但我唔記得邊個同佢剪過!」

南瓜仔就咁,好順利咁剪完髮,但就食左4粒糖 ><

我當然剪完髮帶佢去買車車啦,但入到舖頭,佢無話要買,我亦無主動叫佢揀車,咁就算了,慳番!!哈!哈!

8 則留言:

  1. 哈哈~~~叻仔呀,不過小朋友有時真係估佢唔到^^

    回覆刪除
  2. 南瓜仔, 好叻! 我家女兒完全唔肯呀。。。 激死

    回覆刪除
  3. 好叻呀!我仔而家都唔畀我剪呀,佢唔係喊,係會搶走我個剪髮器!

    回覆刪除
  4. 南瓜仔好叻好乖呀﹗講得出做得到﹗我屋企個燒腩仔最叻就係講過唔算數,好賴皮呀﹗

    回覆刪除