2015年4月14日 星期二

親子好去處@2015 復活節 (day 5) - Lunch Buffet

07/04/2015 (30M19D) + (12M17D) - DAY5

目的地:Lunch Buffet (港島海逸君綽酒店)

約左我既一家人去食 Lunch Buffet (又係表哥同表妹),我係幾鐘意食Buffet,但帶住2個小朋友食就 .......

↑ 食物質素都不錯,可惜我無乜機會食,要睇南瓜仔、又要睇南瓜妹.......
 ↑ 南瓜妹就食包、烏冬、水果,都好叻女!

南瓜仔都食左大半碗烏冬、水果、2個雪糕球

因為復活節,酒店有安排遊戲俾小朋友玩,其中一樣係彈床,今日南瓜仔又肯跳喎!??

去到兩點,就要南瓜妹食奶,佢飲到一半就停左,可能太飽!?

無耐就瞓左,我唯有抱住佢瞓........

食到三點就走人,此時南瓜妹就醒左!!

之後就去九龍灣睇車(係時候買車啦,咁就可以帶佢2個四周圍玩),可惜唔啱,都唔知幾時先買得成!??

睇完就同表哥去我屋企樓下會所玩,玩完就去我屋企玩同食飯!


一連五日假期就完左,我就累透了!!

3 則留言:

  1. 對呀,同小朋友去玩係好開心,不過真的會累透~~~

    回覆刪除
  2. 同小朋友食buffet 真係全無味覺享受 >.<

    回覆刪除
  3. 你仲要睇兩個添, 一定無啖好食了><

    回覆刪除