2015年4月17日 星期五

背痛

10/04/2015

一個月前開始,背脊就有隱隱作痛,自己估計是抱南瓜仔同南瓜妹而做成!

問過多個朋友,去睇西醫(物理治療)定鐵打好呢!?最後都係決定睇西醫......

經骨(專)科醫生睇完後(要照X光),原來並不是骨既問題,而係肌肉問題,按醫生指示,要一星期做2次物理治療.......

醫生同物理治療師都話物理治療只是幫助減痛楚,長期係要靠自己做運動......

物理治療師話我左邊肌肉十分緊,亦十分腫脹,物理治療要做:

1) 電力按摩 (我都唔知實際既名)
2) 超聲波
3) 針炙
4) 拉背機

每樣要做15分鐘,加埋等候時間約1.5小時。

第一次啱啱做完,完全唔覺有好轉,但第二日出奇地無痛既感覺,過了幾日後,痛楚又回復!

物理治療師有教我每天做既運動,每天做20下,但我太懶,只係做了10下左右,睇黎我要再勤力D!

原本諗住3小時乜都攪掂,點知book左11點,但睇完醫生、照完X光,再見醫生,仲要做埋物理治療就用左3.5小時,最慘係hd,帶左南瓜仔同南瓜妹出黎搵我(一個人帶住2個咁細既小朋友真的不易!!)

會合後,去左睇MiRabbit,但南瓜仔只係掛住睇車(美麗華 Fiat Caffe),對MiRabbit「零」興趣!

↑ High Tea 中 (So Thai So Good)

兩個一上車就瞓左,南瓜仔仲講:「我要瞓覺」(佢好少咁講),我想佢真的累透了!

5 則留言:

  1. 如果想你針灸中醫,我有個uncle幾好嘅, 有需要可以介紹
    祝早日康復

    回覆刪除
    回覆
    1. 若我有需要搵你。

      我上星期再做,物理治療師話我肌肉太深層,針灸針唔到咁深,而且又唔安全,轉左用手按呀

      刪除