2015年6月25日 星期四

親子好去處@2015 父親節 (整蛋糕+中環海濱摩天輪)

21/06/2015 (33M2D) + (15M)

佢地未識點同爸爸慶祝 ,咁就由我呢個媽媽幫手啦,我用 Super Daddy 做主題!!


Super Daddy
獎杯/心意咭 (我邊有咁好諗頭,都係copy 巨龍媽 fb / 小寶媽 fb),咭上印有南瓜仔/妹既腳印架!

一早起身,我就安排南瓜兄妹送禮物,南瓜妹就送獎杯,南瓜仔就送咭,南瓜仔仲講:「超人爸爸,父親節快樂!」,哈!哈!

目的地:冒險樂園 j-plus (油溏)

我地去左整蛋糕,原本諗住成個蛋糕都係自己整,但職員話要1.5小時,我相信南瓜仔應該無咁既耐性,細問之下,佢地有個「簡單版」蛋糕 ($129),約30分鐘就可以,不過無得預約,只得walk-in ..... 

做法:有三層海綿蛋糕(已備),每一層同圍邊都係自己加cream(已備)上去 (有職員幫手整得靚d),之後可以自選4 (水果、朱古力、棉花糖等)材料上去!
 
原本我以為只得同南瓜仔一齊整,點知職員又俾我地一家四口一齊整喎!!

所以就變左hd同南瓜仔一齊整,之後就輪到我同南瓜仔整 (其實我想影下相咋),南瓜妹就自得其樂食蛋糕碎 >.<

點知 .....有小朋友偷食左粒士多啤梨!??
 
 ↑ 親子蛋糕 (原本諗住寫 super daddy,但 hd 話好難寫得靚,話整個 bear bear 會靚d,見佢係今日主角,就由佢決定啦!!)

地址:九龍油塘高超道38號3樓301號舖
電話: 2794 0197
網址: http://www.jumpingym.com/big5/jplus_intro.aspx

個蛋糕可以放係舖頭雪櫃度先,臨走先拎走 ......

諗住去食午餐,俾南瓜仔話見到冒險樂園既遊樂場,我都無諗住俾佢玩,hd 話不如俾佢玩一節啦 ($40),咁我就去俾錢(入去儲值咭度),俾完錢後先發現「清潔中」,無得玩 .........

咁我地就去食午飯,食完飯南瓜仔仲記得去冒險樂園既遊樂場,咁hd就直接抱佢走,我就返去拎蛋糕,我地唔係唔想俾南瓜仔玩,但已經到午睡時間,再唔瞓佢就會勁扭!! 

返到屋企,南瓜仔就話要食完蛋糕先午睡,一路食就一路講:「我整架,好好味!」,我見個蛋糕自己整,所以俾左南瓜妹食少少,點知佢食到唔停口....... 

待佢地午睡完,我地就出發去中環 ......


目的地:中環海濱摩天輪

點解會黎!?因為父親節,爸爸免費,未到3歲又係免費,所以一家四口只係$100咋, 好抵!

但是日天氣好差,又落雨、又停下雨,都諗緊去唔去好,但hd話落雨咪仲少人,話哂hd係主角,佢話乜就乜啦 ~~~~~

我地首先去左尖沙咀,再搭船去中環,點解又咁要咁做!??因為想俾南瓜仔/妹搭船囉.........

係搭船時,仲係落住好大既雨  ><

但我地真係好好彩,天功造美,落左船就停左雨,仲有陽光添!!yeah ~~~~~

可坐約15分鐘 (4個圈)


我地仲唔駛等就可以上摩天輪,有乜野做!?咪狂影相,不過佢地2個唔多合作囉!

地址:中環海濱
費用:成人$100 , 長者/小童/學生/殘疾人士 $70

下次黎,應該係去荔園,期待中.......

搭完摩天輪,就返去尖沙咀海運大廈食晚飯!!

Maison Eric Kayser,晚餐,味道都不錯,最重要唔駛等好耐位!!

這幾天既活動,成個人都散哂!!><

2 則留言:

  1. 哇,節目豐富,好開心啊,個CAKE 真的無得頂 ^^
    個獎杯和卡都好靚呀,南瓜爸爸一定好開心
    哇~~荔園荔園荔園...我都好期待呢 ^^

    回覆刪除
  2. 節目好豐富喎!! 南瓜爸一定好開心啦~

    回覆刪除