2015年6月21日 星期日

一起走過的十年

19/06/2015

不經不覺咁就十年了 ........

你地最難忘是求婚!?結婚!?我最難忘是南瓜仔/南瓜妹出世。
 
自從南瓜仔出世後,我地就無乜二人世界 ........

Lardos Steak House 午餐,「二人世界」一下啦!(腸胃炎中,但唔知點解我好想去食!)

我地又點會捨得南瓜仔/妹呢!?晚餐都帶埋佢地一齊 ......


漁之部屋 - 放題 (無錯,點解腸胃炎仲去食放題,係唔係傻左!?我都覺得自己傻左!)

係食緊時,南瓜仔話要poo poo(係一次出街話要poo poo),為左成功令佢去到,我就抱到佢去到老遠有小朋友洗手間既廁所仔 (點解要抱!?我怕佢太急),但去到洗手間又話無 (我呢個細心既媽咪,當然知道佢係急,只不過忍住.......但佢喊住話無,唯有走人!)

返回餐廳唔夠5分鐘又話要poo poo,今次已經無力再抱佢老遠既洗手間,去左就近既洗手間,南瓜仔第一次出街坐大人廁所,佢應該好急,抱佢上去就去到!!

不過,只係去左2次洗手間,已經用左我好多力氣,連食野既胃口都無埋!><
 
↑ 食完飯就同佢地2個一齊行街,南瓜妹要拖住哥哥,南瓜仔又要拖住妹妹,見到佢兩個拖住手行路,真開心!

8 則留言:

  1. 一起10年真係一個好長o既時間~ 祝你地keep 住sweet sweet~~~

    回覆刪除
  2. 偶爾二人世界真的很開心的,有時間要多D 喔 ^^'
    唔傻唔傻,想食就食麻,哈哈.....不過你好返未啊 ?
    祝你地繼續有無數個十年呀,永遠幸福快樂

    回覆刪除
  3. Happy 10 years! 人生有幾多個10 年,我地要好好珍惜呀!
    我好怕佢地出去要poo poo, 我諗除非真係好急,如果唔係都唔駛旨意痾到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗佢真係好急,出街去poopoo真係幾煩。

      刪除
  4. 人生有幾多個10年吖,以後一家人享受更多個10年

    回覆刪除
  5. 嘉路,一起走過十年真不容易,願你們一家四家繼續幸福快樂 ~
    讓一對好兄妹一同見證爸媽往後更美好的相愛廿周年、三十周年、四十周年、五十周年......相愛到老!:D

    回覆刪除
  6. 十年的確不易啊! 祝你地繼續恩愛~~ 一家四口永遠幸福快樂!

    回覆刪除