2015年6月15日 星期一

親子好去處@香港單車館公園

13/06/2015 (32M25D)+(14M23D)

目的地:香港單車館公園

又黎香港單車館既草地,今次係約左南瓜仔既同學仔 ^^

南瓜仔成日提住 M (男)同學,成日話要同M玩車 .....有一天,我有事要問班主任,問完之後順便問埋南瓜仔是否成日同M同學玩,原來佢兩個真係好friend,而且班主任仲話M同學(超大B)好照顧南瓜仔添 ......

我就膽粗粗約M同學既媽咪,原來M同學都成日提住南瓜仔 (果然好 friend 喎)!!

原本諗住係草地玩踏單車、足球、泡泡,但天氣真係熱到暈,所以只係草地/遊樂場玩左一陣,就轉去室內!!

↑ 香港單車館入面有個兒童遊戲室(極限運動),不過我地去到時啱啱滿額,所以我地就係出面一路玩一路等,南瓜仔見到M同學既單車,兩眼發哂光,成日都要玩人地架車,而呢個車又係M同學既心肝寶貝,所以都好不容易叫佢地一齊分享!!

輪到佢地入到去,佢兩個都玩到癲哂,不停跳、不停走、不停上上落落,由於這個場都好安全(仲要有冷氣),所以我就同M媽咪企埋一邊傾計 ......

↑ 玩到中途,因為hd要下午返工,所以就帶南瓜妹回家先 (佢地兩個無理過南瓜妹,好彩南瓜妹都有入去玩!),我就繼續留下,等佢地再玩多一陣 .......

去到12點多,佢兩個已經好累,係時候要休息一下,我地仲一齊食埋午飯,之後就回家......

返到屋企已經2點,南瓜仔唔駛5分鐘就瞓左 ~~~~

地址:將軍澳寶康路105-107號


目的地:屋苑會所

當南瓜仔瞓左後,我就帶南瓜妹落會所玩 (雖然我好累,但我都想同南瓜妹玩,又怕佢嘈醒南瓜仔)

我係第一次單獨帶過南瓜妹落街玩,次次都係同埋南瓜仔一齊,所以我好珍惜呢個時光!!


↑ 波波池

玩1小時後就回家,返到屋企南瓜仔就醒左,佢兩個又一齊玩過!!

之後就餵南瓜妹食粥,食完我就要同南瓜仔沖涼,但南瓜妹又樹熊上身,唔肯同工人姐姐玩,我呢個「24孝」媽咪,就帶埋南瓜妹一齊,南瓜妹就坐係椅子度,我就同南瓜仔沖涼 ......

同南瓜仔食飯,又係用了九牛二虎之力,先攪得掂佢食飯!!(真係煩死人!)

到同南瓜妹沖涼,南瓜仔無端端入埋黎洗手間,話要睇細妹沖涼喎 ><

正當我同南瓜妹著衫時,hd 才回家,唔好以為今日叫攰,第二日既活動我仲攰 ..........

4 則留言:

  1. 同將軍澳單車館分別大吾大?

    回覆刪除
  2. 你都真係好堅, 成日帶住佢兩個周圍去玩, 勁勁勁~

    回覆刪除
  3. 你真係24孝好媽咪呀﹗放假寧願畀晒D時間對仔女都唔抖吓﹗

    回覆刪除