2015年6月2日 星期二

親子好去處@銀線灣

30/05/2015 (32M11D) + (14M9D)

目的地:銀線灣

前排同南瓜仔睇「我愛夏天」書,南瓜仔仲話要去沙灘玩,雖然呢排成日有驟雨,不過我都前一晚預備定物資先 ........

早上有微雨,好彩好快就停左,仲有陽光添!!yeah!

由停車場去到沙灘,要行百多級樓梯,南瓜仔全程自己行,對於要成日叫我抱既小朋友來說,佢已好叻叻!

呢個沙灘比較細灘,可能因為咁,所以人流亦唔多!!

南瓜妹最初都肯行沙,但之後點到唔肯落地,我又見真係好多頭石,所以都無再俾佢試 ......

而南瓜仔明明同我想去沙灘,但去到唔夠5分鐘就話要返屋企,話唔鐘意沙灘,話要去泳池,當然我地無理佢啦 ........

咁就係帳蓬度飲下野、食下野先......

之後我就抱佢落沙灘,但佢warm up 下先,不過我抱唔得太耐,就由hd 帶佢 .....

都係hd識教,南瓜仔由hd拖住行沙灘、再與小朋友玩水槍、再玩水 (之前又話唔玩水),玩得不知幾好開心,最後仲同HD赤腳係沙灘跑添!!

而南瓜妹就留係帳蓬食星星餅,hd 話佢食哂d沙喎 .........

由於太曬啦,南瓜妹全身都係汗,所以玩左1小時多就走人啦!!

回程又係要行百多級樓梯,抱了南瓜仔行左十多級(hd 抱住南瓜妹同拎埋所有物資),我真係頂唔順,停左係梯間,我同南瓜仔講:「媽媽腰痛,抱唔到你!」,南瓜仔:「我自己行!」,之後我就扡住佢行埋餘下八十級樓梯.......(太感動!)

之後就去左東港城既日清食品 (自制杯麵)玩,但去到人龍勁長,放棄吧,食完午餐就回家啦!!

事後,我再問南瓜仔去唔去沙灘,南瓜仔話:「我唔鐘意沙灘!」

我:「點解!?」

南瓜仔:「d 沙好痕(文法有問題),我唔鐘意!」

我:「哦,原來d沙整到你好痕!? 咁你去唔去泳池!」

南瓜仔:「去呀!我鐘意游水!」

10 則留言:

  1. 南瓜仔係咪有潔癖唔中意d 沙呀? 下次去泳池玩囉~ 一樣都水游~~

    回覆刪除
  2. haha, 我覺得南瓜仔之後應該會好鐘意去沙灘玩,因為又有沙又有水,好玩過泳池:p

    回覆刪除
  3. 南瓜妹就留係帳蓬食星星餅好乖乖啦,比在我,一早熱到想走人.....^^"""

    回覆刪除
  4. 我估試多幾次,南瓜仔就會愛上沙灘㗎啦

    回覆刪除
  5. 食哂啲沙。。都係,不過少少冇事嘅!

    回覆刪除
  6. haha...我都估南瓜仔再去幾次應該鐘意沙灘多d,有沙堆又有得游水!可能係頭頭較難適應!^^

    回覆刪除