2015年6月23日 星期二

親子好去處@2015 端午節 (龍舟水 + 大坳門)

20/06/2015 (33M1D + 14M30D)

目的地:會所泳池

端午節,一早就去游龍舟水(泳池)啦 ......


↑ 今次有靜靜雞偷影幾張相,不過唔想又俾救生員發現,做家長要做好榜樣嘛,所以影左幾張就算!!哈!哈!

游完龍舟水就返屋企睇龍舟比賽(電視),我地無揀出街睇,因為呢個媽媽怕辛苦,好彩我地無去咋,南瓜仔/妹 「0」興趣!

hd 話端午節一定要食糉囉 ,南瓜仔唔多想食,但hd堅持要佢食少少,我都無眼睇(我係一個勁憎食糉既人,我最憎母親大人迫我食) ......

之後就俾佢地午睡,再出發去大拗門!!


目的地:大坳門

今次揀左黃昏去,若中午去一定會中暑!!


↑ 環境好優美,空氣好清新,自然環境係最舒服,最適合黎 BBQ、放風箏、野餐 ........

見到呢度既環境,人都開心d!!

南瓜仔對放風箏好有興趣,更對搖控飛機仲有興趣,追住架飛機走來走去!

我最鐘意南瓜仔係大自然下,跑來跑去 ........ 南瓜妹仲未識跑,期待幾個月後佢兩個一齊跑!

呢度有小食亭,個老板好nice,因為我見到有2個鬼婆話自己跑完步,又唔記得帶錢,又飲哂水,叫老板可否俾水(白開水)佢地飲,老板就俾左1支冰凍既水佢地, 2個鬼婆話唔好,俾白開水佢地就得,但老板話佢得全熱水,話下次佢地再黎先俾錢!(雖然我唔知佢地係唔係常客,但佢既服務真一流!)

玩完就去屋企附近食晚飯,咁又一日啦 ~~~~~~

3 則留言:

  1. 大坳門真係睇風景同日落一流㗎,不過無咗架車之後好耐無去過啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地又係, 自從賣左架車之後, 已經好少去呢d地方~~~

      刪除
  2. 小食亭個老板好富人情味!真好人 ~

    回覆刪除