2015年6月19日 星期五

南瓜仔@33個月

19/06/2015 (33M)


↑ 每日放工後,我同hd (若hd早放)都會帶南瓜仔去屋苑會所/公園/泳池、公園、商場 (冒險樂園/書局/超巿)、公共圖書館等.......


乜都話唔食、又扭來扭去 (都坐係椅上)、無端端話要食菠蘿牛肉,但都無煮!?死都話要食.......

抱入房「訓話」又試過、溫柔教佢又試過、大聲話佢又試過、唔俾佢食又試過、利誘又試過(只係未打過 ><),雖然之後都肯食 (餵住),但第二日又黎過,真係好鬼煩......

唯有寄望8月份返左全日制會有進步!


晚上,上床後,約15分鐘就瞓著。(有時我會諗,係唔係佢太攰,所以先扭唔食飯呢!?我有問佢想唔想瞓,佢又話唔攰!)

發展
1) 說話

上次提過話南瓜仔講野,對方未必明白......

咁啱我朋友既朋友係中大做言語治療師,所以我就搵左佢幫忙,經她初步評估,南瓜仔應該無問題,叫我再睇耐少少,再有問題先再聯絡佢!

亦多謝小檬媽提供既發音表。

- 有次我買完衫,南瓜仔就幫我拎住紙袋.......
我:「重唔重呀!?駛唔駛媽媽拎!?」
南瓜仔:「我拎到,好輕咋!」(之前會佢答「唔重」)

基本上南瓜仔表達能力都OK!

2) 自理能力

南瓜仔自理能力麻麻,深究都係自己縱容佢,自己俾藉口幫佢,例如.....

- 餵佢食飯(藉口:佢太細粒)
- 幫佢著/除衫(藉口:要趕返學)
- 拎書包 (藉口:書包重,有書2本、體溫表、水樽(裝了一半水)、毛巾連盒、食物盒、濕紙巾、口罩、密實袋,若放假仲有1-2本功課同手冊)
- 唔肯行 (藉口:(1) 可以抱得幾耐!?(2) 趕時間返/放學)
- 刷牙 (藉口:怕佢自己刷唔乾淨)

黎緊既暑假,我決定黎個大作戰,希望成功!!

- 如廁:之前一直都係著戒片底褲,可能底底太焗身,所以 JJ 都會痴住係身,我就幫佢哂普通底褲,但都要我幫 ....... 但老師同我講,話佢全程所有動作自己做哂,唔駛人幫!!

夜片戒埋,0 失手,不過就會著戒片底褲,萬一濕左,都有少少幫助!!有媽媽問我點戒!?是否無再食夜奶!?南瓜仔臨瞓前30分鐘會飲奶,可能南瓜仔瞓得好掛!?咁就戒左啦......

3) 其他 

↑ 行石礐,是日南瓜仔話要行,見唔太危險,我都無理佢,只係同佢講:「小心跌」,話口未完,南瓜仔就跌左地上,仲講:「好痛!」,我無扶佢起身,等佢自己起 (當時我仲諗佢會不會再行),南瓜仔再行,行了幾步又失平衡,南瓜仔又再行........ 行行下又再失平衡,仲要pat pat 落低,講:「pat pat 好痛!」,不過佢自己又起返身,再行!(我俾佢咁行,第一是學平衡、第二係唔好怕失敗,從遊戲中學習)

經過N次既練習後,佢越行就越好,終於有一次行足全程無跌過,佢個樣仲好似好滿足!!

- 終於用花灑沖涼同洗頭。

返學
有個whatapps群組,有媽媽會接送學校,所以會知道學校發生咩事,亦會係群組分享......

- 有一排成日講要用八達通搭車,我都無特別留意,原來老師教用八達通搭交通工具。
- 同我講佢整啫喱,要用熱水、之後要放入雪櫃,原來老師教整啫喱。

與同學相處.......

- 經過某屋苑,南瓜仔話M(男)同學住呢度,之後我問果家長,原來真係住某屋苑。
- 搭港鐵時,用左右手指扮閂門(仲發埋嘟嘟聲),話係M同學教佢,我又問M家長,原來佢阿囝成日都係咁玩!!

見南瓜仔返學有好朋友,我都好開心,希望南瓜仔日日返學都咁開心!!

又係因為有呢個group,更知道男仔女仔/大細b既差異,但我暫無意俾南瓜仔做超大b,或者睇埋今年K1讀成點先!!

其他
- 24.5磅 (11.2kg) - 點解長期都無乜重過!??
- 16隻牙

8 則留言:

  1. 我最近都有擔心發音問題
    其實有無咩可留意或改善?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因暫時話無問題,佢叫我俾南瓜仔咬多啲食物咁咋。

      刪除
  2. 南瓜仔15分鐘就瞓著真係正呀!我晚晚要陪瞓1個鐘先得架!
    我都有join肚B同學仔媽咪group,可以知道下小朋友學校發生咩事,好開心架 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 因午睡時間短,所以晚上咪好快瞓著。

      刪除
  3. 其實自理能力問題, 我都有時會忍唔住出手"幫"little K, 但"幫"完就好後悔啦...
    我地主打係食野, 佢肯自己食, 但而家愈食愈慢>.<
    尤其出街(你都見過佢食得幾求其=.=雪糕就食得勁快), 所以呢樣我都覺得自己做得唔夠忍心, 其實佢地肚餓就一定食既, 大家加油~
    另外, 其實南瓜仔發音問題好常見架, 係好正常, 好多小朋友尤其男仔都會, 我表弟, 細佬細個都係咁, 同佢地講多D, 好快可以改好佢架~

    回覆刪除
  4. 連夜片都戒埋好勁呀﹗我仲未有咁嘅勇氣﹗同埋佢可以15分鐘內瞓著好好呀,燒腩仔每晚都碌好耐好彩都要半個鐘先瞓到㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜仔係校巴小睡左,返到屋企我無俾佢再瞓,所以晚上好快就瞓左。

      刪除