2015年6月30日 星期二

親子好去處@香港動植物公園

28/06/2015 (33M9D) + (15M7D)

目的地:香港動植物公園

早上去左會所玩一陣,之後就回家,待佢地午睡完才出發,因為呢排天氣真係好熱,所以都係黃昏先出去戶外活動 ......

↑ 我地去到就睇美洲紅鸛、丹頂鶴等,估唔到南瓜仔好有興趣喎 (南瓜妹就無乜反應)!!


↑ 之後就去睇猩猩、猴子、猿猴、浣熊等,南瓜仔對猩猩仲有興趣,睇到唔想走 .....

其中2隻猩猩仲玩空中打鞦韆,睇到南瓜仔 O 哂咀!!

我問佢夠唔夠膽咁玩鞦韆,佢答:「唔夠膽,會跌落黎!」


↑ 睇完動物就去公園玩!


↑ 我最鐘意睇到南瓜仔係公園同其他小朋友一齊玩 ^^

玩到六點半就走人!!

但我呢個大頭蝦既媽咪唔記得帶蚊怕水,咬到我呢........係我,我起碼咬左20粒蚊,南瓜妹都中左幾粒,而南瓜仔好彩無事!!

地址:中環雅賓利道
網址:http://www.lcsd.gov.hk/tc/parks/hkzbg/index.html


↑ 之後就去金鐘 Thai Basil 食晚飯.....

可惜南瓜仔超唔合作,明明好鐘意食菠蘿,我地咪叫菠蘿炒飯俾佢,但佢又話菠蘿好辣 (點會辣呀!??),唔肯食,只係食左幾啖,都唔知佢想點!?南瓜妹呢!?係咁話要食(已經食左baby food 同提子),俾慢d就大叫 ........

4 則留言:

  1. 我呢排都成日遇到類似菠蘿炒飯事件,明明係燒腩仔鐘意食嘅嘢,專登整or叫畀佢食,佢居然畀D勁嫌棄嘅反應我,但佢好少少係威逼利誘下都總算肯食,唔知係唔係佢哋呢個年紀係咁㗎呢

    回覆刪除
  2. 嘉路、嘉路,我覺得你們當爸爸媽媽的,真的很了不起,為左令孩子多出外走走、呼吸新鮮空氣,無懼炎熱天氣,呢排咁熱我都盡唔約人...連街都懶得去,真係好熱呢 ~
    家下已經咁熱,離近暑假...都唔知點算好...=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 一星期都係2日街,辛苦少少都值得

      刪除