2015年6月5日 星期五

親子好去處@愉景新城 (Oxford Reading Tree)

31/05/2015 (32M12D) + (14M10D)

目的地:愉景新城 (Oxford Reading Tree - ORT)

ORT,我相信好多家長都有俾小朋友睇 ......

我無記錯,南瓜仔1歲時已經開始睇!

屋企所有書都係hd買,亦係hd同小朋友講為多,我仲以為無再講添,原來仲有講!哈!哈!

今次就約埋表姐一齊去!!

啱啱到愉景新城,就撞到Little K 一家,又係為左 kipper 去,真有緣 ~~~~~

去到食左lunch先,食完lunch 先 join 表姐們!


幾表兄妹見到面,就係商場玩機動遊戲,呢度有部火車,可以坐4個人,好似8蚊一次,超抵! .

之後就去睇 ORT,大表姐就拎住本書講故事俾南瓜仔同二表姐聽,大表姐英文真不錯,成本英文故事書既英文書識讀哂 (較淺),讀完仲講:「呢本太淺,拎本深D!」(學習動機好好,唔會揀識讀既書,要揀更高既挑戰,叻女!)

佢地仲好開心拎書係地蓆度睇,但佢地係拎哂人地書架上既書,攪到職員同我地講每個小朋友只可拎一本書 >.<

仲有得填顏色 ........

玩完一輪,諗住去玩具反斗城,係途中見有姐姐講故事喎,職員仲好主動叫小朋友入去聽,咁佢地又去聽故事,但南瓜仔要我係隔離先肯入去 .....

隔左一陣,職員講唔可以家長陪,所以我就出返去,最初南瓜仔唔肯,點知職員俾左成筒萬樂珠(好豪喎!)俾佢,南瓜仔就乖乖留係座位喎!!

見四點多,午睡時間,所以就回家啦 ~~~~~

商場評價:
- 好多賣小朋友舖頭 (但無時間行)
- 商場夠大,小朋友活動空間大 (南瓜仔同表姐跑跑跑,都唔會撞到人)
- 育嬰室設備完善 (好重要)
- 有小朋友廁所
- 港鐵沿線

但對我來說,荃灣真係好遠.....下次再黎就會係表姐既生日會!!

5 則留言:

  1. 其實我覺得我地幾有緣, 哈哈~~~~~~~

    回覆刪除
  2. 我成日聽D 媽媽group 講ORT, 其實我真係無咩研究啊... 而家都仲係學緊好簡單的英文字咋... 係咪真係需要一歲開始俾BB 睇呢? 請指教下~~ thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜仔係一個鐘意睇書既小朋友,我相信係由細培養。

      刪除
  3. 南瓜仔叻叻!最後無媽媽陪都可以自己坐聽故事!:D

    回覆刪除